POLAKS Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: grootje - goede SVCHOST op USB zetten Even een vraagje tussendoor, Die SVCHOST file is die altijd hetzelfde of is deze afhankelijk van OS en software die geinstalleerd is? Ik ben begonnen met 2 van deze svchost.exe files maar nu heb ik er al 13. Kan dit zo blijven of moet ik hier echt wat aan doen? Of is het 1 file die in Task Manager meerdere keren voor komt.
winwiz Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 In elke os is het een andere versie. Deze file wordt verschillende keren opgeroepen in de taskmanager en soms draaien er idd een 10- tal Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 McAfee Offers Solution For Home or Home Office Consumers Affected By Faulty Update to Security Software If you are currently running Windows XP we recommend checking to ensure you have the latest security update. If you are one of a small percentage of McAfee’s consumer customers who has an inoperable or severely impaired PC as a result of the faulty file released earlier this week, we want to sincerely apologize for the inconvenience. Our immediate priority is to get you back up and running. Here are the steps you can take. Step 1 – Locate a local toll free support number for your country. A qualified technician is standing by to diagnose your computer’s current status and determine the fastest way to get you up and running again. Step 2 – If the technician can’t get your system up and running over the phone, we’ll get you the software to get your system up and running again. We can get you the software in one of two methods. You can either download the software fix from a working PC, or we will express deliver a CD to you. For impacted home or home office customers who have incurred costs to repair PCs as a result of the security update issue, McAfee will reimburse reasonable expenses, such as a visit to a local tech support specialist. Details of this program, including steps to submit a reimbursement request, will be posted on the McAfee Web site within a few days, so please check back. Additionally, because we value our loyal customers, home or home office users whose PCs were rendered inoperable or severely impaired as a result of the security update will receive a free two-year extension of their current McAfee subscription product at no charge. This extension will appear in the “My Account” section of the McAfee Web site within the next 30 days. We’re committed to getting this issue resolved for all our customers worldwide as quickly as possible. Bron: http://us.mcafee.com/en-us/landingpages/np5959.asp?cid=77220 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen