theparasol Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Als mijn DM800 niet wil rebooten dan pak ik altijd de stekker die naar het lichtnet gaat uit de adapter. Vervolgens hou ik de aan/uit knop 10 seconden vast Daarna lichtnetsnoer weer aansluiten op de adapter en ding start 9 van de 10 keer direct en normaal op. Wellicht proberen waard want mijn dm800 start meestal niet op of start niet door als ik de voedingskabel langere of kortere tijd uit de dreambox trek.
Littlesat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Citaat: Het zit vast wanneer het balkje is volgelopen tot aan de o van booting (in het display). Ik kom niet in een loop zoals robbedoeske. Heb je er Pli Jade 3 in staan? Die kan dit namelijk wel eens doen. Stap dan eens over naar OpenPli en je probleem is weg. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Erik Slagter Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Origineel bericht van: rommelaar Wel vreemd dan dat ik bv pli Jade3 er geen keer door heen krijg en Gemini zonder ook maar een hapering.Dit ook na herhaaldelijk booten. Mij werd toen aangeraden open pli te gaan gebruiken.Dus heeft de image er blijkbaar wel invloed op. Indirect wel ja. In OpenPLi vind je meestal de nieuwste drivers van DMM en daarin vind je naast verbeteringen soms ook weer nieuwe bugs. Het lijkt er op dat de nieuwere drivers meer problemen geven met booten en teletext dan de oudere. Hiervoor zou dan eigenlijk een bug report bij DMM gemaakt moeten worden. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen