Beheerder Michel Geplaatst: 23 april 2010 Beheerder Geplaatst: 23 april 2010 Kan iemand ons eens duidelijk toelichten hoe je muziek op je iPod touch zet zonder iTunes door het er simpelweg naartoe te slepen met een of andere simpele software? Ik vind dat iTunes ook maar erg onoverzichtelijk. De muziekverzameling staat op een NAS. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
waterpas Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Media Monkey kan dat ook, is er in een freeware, en een koop versie. waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Neptunus Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: Michel Kan iemand ons eens duidelijk toelichten hoe je muziek op je iPod touch zet zonder iTunes door het er simpelweg naartoe te slepen met een of andere simpele software? Ik vind dat iTunes ook maar erg onoverzichtelijk. De muziekverzameling staat op een NAS. Mvg, Michel Je moet er gewoon even de tijd voor nemen om het overzichtelijk te krijgen, daarna wil je niet meer terug want IPOD en Itunes zijn op elkaar afgestemd. Iedere omzeiling hiervan betekent per definitie inleveren van bepaalde functionaliteiten. Dat die twee zo op elkaar zijn afgestemd is de kracht van Apple maar geeft ook de starre houding van Apple weer. Ze hebben daar nog nooit van open platforms gehoord. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Citaat: Ze hebben daar nog nooit van open platforms gehoord. En daarom gebruik ik een BlackBerry 9700 Bold. Speelt prima MPEG3, MPEG4 af. Om het over de andere features maar helemaal niet te hebben. Geluidskwaliteit is uitstekend en ik gebruik er een Sennheiser PX 200 hoofdtelefoon bij. Dus niet van die China zooi die bij iedere scheet uit je oor flikkert. Apple vind ik veel en veel te duur. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mneerhout Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 nou geen virussen en vastlopers is mij wel wat waard!
Moderator ceesv Geplaatst: 23 april 2010 Moderator Geplaatst: 23 april 2010 Ik heb ook zo'n Blackbarrel 9700 gekregen. Dat waarvoor die gemaakt is, telefoneren, doet die slecht. Ik vindt de telefoon weergave dof klinken. Verder is het een prima apparaat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Kimble Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Zoon kreeg bij een uitvaartverzekering IPod. Ding opladen, doet niks. Verzekeraar gebeld....doet het niet. Helaas kunnen hun ze niet ruilen, contact opnemen met Apple. Apple bellen en moet hem omruilen bij leverancier met aankoopbon. Kon hem ook nog niet laten begraven, omdat de verzekering pas ingaat na 2 maanden (Tja ter voorkoming van een "brandend huis verzekeren), conform kleine lettertjes. Ach ja, 21e eeuw.... testen in fabriek hoeft niet meer. Nu een Tom-Tec met Sony oortjes. Eerste was de schakelaar defect (dus ook niet getest) en 2e werkte wel. Nu wel garantie.
Satbakker Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: Michel Kan iemand ons eens duidelijk toelichten hoe je muziek op je iPod touch zet zonder iTunes door het er simpelweg naartoe te slepen met een of andere simpele software? Ik vind dat iTunes ook maar erg onoverzichtelijk. De muziekverzameling staat op een NAS. Mvg, Michel Zoals ik eerder al zei, ik doe dat met Anapod op een simpele sleepmanier zonder al te veel ingewikkelde poespas maar gewoon waar het voor bedoeld is en zonder gedoe gewoon muziek naar en van je iPod slepen. En zoals eerder gemeld, kost een paar centjes (ik meende een tientje maar volgens de kenners 25$), maar dat geld heb ik er na jaren plezier en gebruikers gemak allang uit en graag voor over. Zonder me in allerlei door mac gedicteerde bochten te wringen. Waar het op staat, zoals een NAS maakt allemaal niet uit, je haalt het van waar je het hebt staan want je browsed er gewoon heen en slepen maar. Nog een kleine wetenswaardigheid is dat het volume limiet dat door Appel ingebouwd is ( dat vrij laag is) dat je dat kunt opheffen door even te googlen op "GoPod" en daarna gaat die echt als de brandweer :-) Vooral van belang als je een wat betere kwaliteits, en zwaardere hooftelefoon gebruikt wat ik ten zeerste aanraad want dan komt die pas echt tot leven. Ik gebruik een Sennheiser en het klinkt echt ongeevenaard heftig. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
winwiz Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Citaat: En zoals eerder gemeld, kost een paar centjes (ik meende een tientje maar volgens de kenners 25$), maar dat geld heb ik er na jaren plezier en gebruikers gemak allang uit en graag voor over. Zonder me in allerlei door mac gedicteerde bochten te wringen. volg je eigen advies eens op en google op anapod... Anapod Explorer: Universal Edition (supports all iPod models, includes Anapod CopyGear and PhotoSync) $29.95 Anapod Explorer: iPod Edition (supports full-sized iPods, includes Anapod CopyGear and PhotoSync) $24.95 Anapod Explorer: iPod nano Edition (supports iPod nanos, includes Anapod CopyGear and PhotoSync) $24.95 Anapod Explorer: iPod mini Edition (supports iPod minis, includes Anapod CopyGear) $24.95 Anapod Explorer: iPod shuffle Edition (supports iPod shuffles, includes Anapod CopyGear) $19.95 Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
seije017 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 gaat nog niet super met Itunes hij slaat ales op maar niet volledig een mp3 map.
winwiz Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Nogmaals: Je id3 tags MOETEN in orde zijn anders zie je ze zelfs niet. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Google? Google Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
seije017 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 http://www.digimuziek.nl/tagsnamen.htm gevonden
seije017 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 en dan zoek ik ook een goede download site voor muziek. een die erg snel is en mag betaald zijn. nu via bittorrent maar erg traag.
Aanbevolen berichten