D.Quijote Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Ik heb hier een CD speler van Harman/Kardon type HD 710, die alleen maar nog een error geeft. Laat dus wel de CD. Heb het lensje al schoongemaakt met alcohol, maar het probleem blijft. Is hier nog wat zelf aan te doen ???? Anders gaat hij in de kliko, want repareren zal wel te duur zijn. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Steve Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 een nieuwe laserunit is ong 7 euro. er zit een schot4 laser in en daar is de kss210b een vervanger voor. (het schema zit in de map harman kardon -audio)
D.Quijote Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Geplaatst: 23 april 2010 Bedankt Steve, maaaarr in het schema van de laserunit zag ik een stel schroefje zitten, ik heb wel een schroevendraaier, maar de rest niet, om het af te regelen. Toch maar even een klein beetje verdraaid. En verdraaid hij doet het weer. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Steve Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 het laser vermogen heb je iets opgeschroeft,maar over een tijdje zit je weer met dit euvel. het beste is nog om dan de laser en de spindel motor te vervangen.de kosten zijn minimaal(dus zeker de moeite waard.
D.Quijote Geplaatst: 6 februari 2011 Auteur Geplaatst: 6 februari 2011 Hoi Steve ik ga nog even door in hetzelfde onderwerp, de lade ging steeds moeilijker open. Maar nu zit de lade helemaal los, dus die kan je met de hand in of uit schuiven ook als de spanning eraf is. Natuurlijk doet de player het niet meer. Ik heb het hele gedeelte eruit gehaald, is dit nog te repareren of moet je de totale lade incl. lazer unit vervangen. Dat zou het makkelijkste zijn, 3 schroejes los en 4 kabelboompjes los maken. En wat kost zo'n unit ongeveer ?? Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen