POLAKS Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Sinds vandaag, na een zoektocht naar ondertitels, heb ik last van Websense. Ik weet niet of het van deze site komt, ik denk meer dat het van mijn ISP komt. Ik heb er in ieder geval niet om gevraagd of zoiets gedownload. Ook bij SAT4ALL.com kom ik niet meer verder dan de eerste posting in een draadje, tot de google advertentie (alleen de naam google zie ik wel). Ik gebruik Opera. De volgende mededeling krijg ik te zien als ik een verdachte site open. (mijn pc staat thuis en is geen onderdeel van een bedrijf) Websense enterprise Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time. Reason: The Websense category "Internet Radio and TV" is filtered. URL: *http://www.naam.tv/indexall.php* Als ik op 'more information' klik komt het volgende Your Websense policy blocks this page at all times. Bij Reason: staan verschillende redenen bv ook "Hacking" Omdat ik niet weet waar deze beperkingen vandaan komen denk ik aan Maleware. Ik heb de site van Websense (ze verkopen Internet Filters aan bedrijven) wel bezocht maar kon daar niets vinden. Wat is websense enterprise en waar kan ik dit uitzetten zodat ik deze pagina's gewoon kan zien? Ik heb er namelijk niet om gevraagd en ik heb geen probleem met de inhoud!
Gast wanderer Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 malwarebytes draaien.... en daarna eens rigoreus schoonmaken...
POLAKS Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Geplaatst: 22 april 2010 Het probleem is opgelost. Ik heb Opera opnieuw geinstaleerd maar dat hielp niet, eens goed gekeken waarom alleen Opera er last van had. Soms gebruik ik een proxy server en die komt ergens uit een lijst van gratis servers. De laatste heb ik al vaker gebruikt en wel zonder problemen. Nu is deze proxy blijkbaar van Websense? Het probleem is door mij opgelost, wel genant hoor. Ik zal in de toekomst hier beter op letten, sorry.
Gast wanderer Geplaatst: 22 april 2010 Geplaatst: 22 april 2010 Origineel bericht van: POLAKS Ik zal in de toekomst hier beter op letten, sorry. geeft niet, hier leren wij ook van...
Sjattuh Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Origineel bericht van: wanderer Origineel bericht van: POLAKS Ik zal in de toekomst hier beter op letten, sorry. geeft niet, hier leren wij ook van... Yup, ik had er nog nooit van gehoord, nu heb ik weer wat geleerd. Thx! Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen