Ga naar inhoud

[RE-9000HD] Ben er klaar mee...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: David1980

Western Digital
1 TB
Sata 32MB cache
MDL: WD10EADS-22M2B0
Dat is toch ook 'gewoon' een WD Caviar green??????

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: rvdv
Origineel bericht van: David1980

Western Digital
1 TB
Sata 32MB cache
MDL: WD10EADS-22M2B0
Dat is toch ook 'gewoon' een WD Caviar green??????

Ja, maar hij werkt perfect!

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Geplaatst:
Origineel bericht van: jojobuitenzorg
rvdv,
deze schijf is voor een desktop pc, je hebt ook hd's
voor audio / video zie westerndigital site...

Ik denk alleen dat je dit type schijf wat minder snel in de winkel gaat vinden. De EADS en EARS schijven zie je meer.. Wordt dit type disk dan ook meegegeven als je een Rebox koopt met interne HD? De EADS en EARS kennen dan weer andere problemen.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

Ik heb de RE9000 compleet met HD gekocht. Door Rebox zo geleverd.

Volgens mij heeft het HD-type niets met de "Skipbug" te maken.

Had met 2 of 3 firmware versies terug geen enkel probleem, maar heb nu wel last van de "Skipbug".

Als je een opname kijkt dan kan je in het begin probleemloos de reclames skippen, maar als je dat verderop in de opname doet dan springt hij ineens naar bijv. een half uur terug. Wat je ook probeert, je kan niet meer naar het punt waar je gebleven was. Hij springt iedere keer weer naar het foute punt. Alleen door versnelt afspelen kan je weer naar je laatste kijkpunt.

Heel irritant.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedroo
Ik heb de RE9000 compleet met HD gekocht. Door Rebox zo geleverd.
Volgens mij heeft het HD-type niets met de "Skipbug" te maken.

Had met 2 of 3 firmware versies terug geen enkel probleem, maar heb nu wel last van de "Skipbug".

Als je een opname kijkt dan kan je in het begin probleemloos de reclames skippen, maar als je dat verderop in de opname doet dan springt hij ineens naar bijv. een half uur terug. Wat je ook probeert, je kan niet meer naar het punt waar je gebleven was. Hij springt iedere keer weer naar het foute punt. Alleen door versnelt afspelen kan je weer naar je laatste kijkpunt.
Heel irritant.

Ik ken dus het probleem; dit is inderdaad zwaar irritant. Net even een opname gekeken, maar daar ging gelukkig weer even goed smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Geplaatst:

Als je last hebt van de skipbug, wat iedereen dus heeft, dan hoef je niet "versnelt afspelen naar je laatste kijkpunt".

Ik skip zodaning verder!! door dat hij niet meer terug springt. Je komt dan wel een een stuk opname wat je reeds gezien hebt, maar dat kan je dan weer wél door skippen.

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Geplaatst:

Het zou prettig zijn als Rebox eerlijk zou zeggen dat ze ermee bezig zijn maar dat correctie nog niet gelukt is...

Het is tenslotte al een hele poos !

En dan kunnen we ophouden met mopperen omdat het althans bevestigd is.

Ook mijn mopperpunt (auto video is 576i/1080i ipv 576p/1080i) is nooit beantwoord, zelfs niet de groothandel waar ik de issue ook neerlegde.

En de teletekst-ondertitels van TV5 Monde worden ook nog steeds niet mee-opgenomen. eek

Geplaatst:

Ik wordt langzaamaan helemaal gek van dat kreng dat Rebox verkoopt. Spontane vastlopers bij het zappen, opnames die niet goed worden verwerkt (tijdstip wordt niet goed verwerkt en ik had van de week een opname die is weggeschreven als een bestand van 120 MB - programma duurde 75 minuten - waardoor er dus eigenlijk niets is opgenomen), de hier reeds eerder genoemde skipbug, vastlopers waarbij de tuner steeds meer frames begint te missen totdat 'ie uiteindelijk ermee stopt, meldingen dat er geen signaal is op de tuner, 'service fout' meldingen, 'gecodeerde zender' meldingen omdat hij de smartcard niet snel genoeg uitleest - en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Eigenlijk sta ik op het punt om Rebox te mailen met het verzoek mijn geld gewoon terug te geven, want met de 9000 verkopen ze echt rotzooi.

Geplaatst:

'service fout' meldingen, 'gecodeerde zender meldingen word ik ook wel simpel van even als het probleem om reclame,s door te spoelen dat gaat gewoon niet. want dan hapert en schokt de hele boel of het beeld blijft stil staan een ramp.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

Geplaatst:

Weer een extra 'functie' in mijn RE9000 ontdekt: Tijdens het afspelen van een opname druk je op pauze en vervolgens gaat het geluid uit (wordt dus gemute), maar loopt het beeld (en dus de opname) gewoon door. Het lijkt we alsof de opnames op de schijf gewoon 'corrupt' zijn: de skipbug (waarbij ook geen markers gezet kunnen worden), haperen en soms vastlopen, volledig mislukkende opnames...

Heeft er nog iemand ergens een VHS recorder liggen ;-)

Visiosat Trisat 13.0/19.2/28.2

Dreambox DM8000/Gemini II/OpenPli 1.0/1TB

Topfield TF5000PVR/200GB

Topfield TF5300K Digitenne/120GB

Thomson DVR Mediabox UPC

Geplaatst:
Origineel bericht van: rvdv
Weer een extra 'functie' in mijn RE9000 ontdekt: Tijdens het afspelen van een opname druk je op pauze en vervolgens gaat het geluid uit (wordt dus gemute), maar loopt het beeld (en dus de opname) gewoon door. Het lijkt we alsof de opnames op de schijf gewoon 'corrupt' zijn: de skipbug (waarbij ook geen markers gezet kunnen worden), haperen en soms vastlopen, volledig mislukkende opnames...

Heeft er nog iemand ergens een VHS recorder liggen ;-)

Als ik op mijn RE8000 op pauze druk tijdens het bekijken van een opname, dan pauzeert deze volledig,(beeld en geluid)en als ik dit doe tijdens het LIVE kijken, dan start de time-shift, dus PERFECT (althans dit gedeelte).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen