Ga naar inhoud

Voor de laatste keer mijn T 90 afstellen (zonder nilesat :( )

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste satcollega's,

ik ga mijn T 90 voor de laatste keer definitief moervast afstellen. Even het volgende, het gaat om de volgende sat's :

astra 28,2 - badrsat 26 - astra 23,2 - astra 19,2 - hotbird 13

en eurobird 9. Gezien het zwakste signaal Badrsat is was ik van plan om deze op 0 op de rail te zetten en deze zo volledig mogelijk optimaliseren. De vraag is of de overige sat's dan zonder problemen op zijn plaats vallen. Waar ik hier bang voor ben is dat ik problemen ga krijgen ivm de bevestigingspunten van de rail waardoor ik geen ruimte meer heb om de lnb's van de astra's te optimaliseren. ik schat dat ik 4 lnb's in het midden kan plaatsen, veel ruimte om te schuiven is er dan niet meer. Zouden jullie het ook zo doen ?

Geplaatst:

ik zou 19 oost op 0 zetten en daarna de rest...

maar krijg je wel makkelijk de WF beugel voor de sats astra 28,2 - badrsat 26 - astra 23,2 op de rail ???

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

astra 23,5 en 19,2 is geen probleem. Astra 28,2 zou een probleem zijn geweest als je niet met de lnb naar linksom en rechtsom kon draaien. Het signaal van astra 28,2 is zo sterk dat een draai naar links (dan zit ie wel vastgeplakt aan de badrsat 26) maar liefst 75 tot 85 % signaalsterkte oplevert. Als ik alles opgesteld heb dan zal ik op het forum de foto's plaatsen. Iemand anders nog suggesties voor mijn laatste opstelling ?

Geplaatst:

je zou het zo ook kunnen doen

post-33015-1318260890,2272_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: alleyoop
Zie ik zo slecht of heb je 4 LNB's die rechtstreeks worden aangesloten met 230Vac 3x2,5mm2 confused

ik denk dat je heel slecht ziet, zitten jou lnb,s ook aan gesloten 230 volt dan
volgens mij is deze schotel net geplaatst
hij is niet van mij dat ziet er heel anders uit ,maar dat maakt niet uit iedereen
doet het op zijn eigen manier,deze antennekabel is gewoon te koop in de winkel

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen