Ga naar inhoud


[Buitenland] Oorzaak ontstaan aardbevingen eindelijk achterhaald!


Marco275

Aanbevolen berichten

Citaat:
'Aardbevingen door schaars geklede vrouwen'
Uitgegeven: 20 april 2010 08:19
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 08:32
AMSTERDAM - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd.
© ANP

Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig.

Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.

"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.

Kruin tot teen

Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is.

"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes."

Bron: nu.nl

Ik hoop op een warme zomer. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Marco275
'Aardbevingen door schaars geklede vrouwen'
Uitgegeven: 20 april 2010 08:19
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 08:32
AMSTERDAM - Vrouwen die weinig verhullende kleding dragen en zich promiscue gedragen veroorzaken aardbevingen. Dat heeft de Iraanse geestelijke hojatoleslam Kazem Sedighi maandag gezegd.
© ANP

Het grondgebied van Iran is zeer aardbevinggevoelig.

Onlangs waarschuwde president Mahmoud Ahmadinejad dat de hoofstad Teheran in de nabije toekomst mogelijk getroffen kan worden door een aardbeving en dat veel van zijn twaalf miljoen inwoners zouden moeten verkassen.

"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.

Kruin tot teen

Vrouwen in de islamitische republiek moeten zich van kruin tot teen verhullen, maar velen, met name jongere vrouwen, negeren de regels en dragen strakke jassen en hoofddoeken die zij wat meer achter op hun hoofd dragen, zodat hun haar deels te zien is.

"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek. "Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes."


Je kunt niet GEK worden wanneer je wilt ?! :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek.
Een seismograaf kopen!

En stevige huizen bouwen!

Citaat:
"Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes."
You're doing it wrong mate.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zegt "Kazem Sedighi" eigenlijk dat onbedekte vrouwen dermate

SCHOKKEND is dat dat valt af te lezen op de schaal van Richter? crazy:D

 

HG CC

 

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Citaat:
"Wat kunnen we doen om te voorkomen dat we onder het puin bedolven raken?" vroeg Sedighi vrijdag in een preek.
Een seismograaf kopen!

En stevige huizen bouwen!

Citaat:
"Er is geen andere oplossing dan onze toevlucht te zoeken in ons geloof en ons leven aan te passen aan de islamitische morele codes."
You're doing it wrong mate.


Zekerheid bestaat helaas niet!
Een uitbarsting kun je niet voorkomen.
Stevige huizen gaan ook onderuit, als de beving maar zwaar genoeg is, of de grond genoeg opensplijt of de lucht in gaat.
De grootste uitbarsting komt nog, alleen weten we dus nog niet waar en wanneer.

Zekerheid vind je dus wel in geloof, dan kun je rustig gaan slapen. Daar heeft hij wel gelijk in, alleen helpt het geen sikkepit en is ieder geloof dan ook goed!
Alleen gingen we hier toch geen discussie over geloof aan, want wetenschap is er ook zo eentje .....?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marco275
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden (...) brengen jonge mannen het hoofd op hol, zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat (derhalve) het aantal aardbevingen doet toenemen", zei Sedighi.


hoezo jonge mannen :D

hier in nederland willen oude mannen ook niet blootgesteld worden aan al dat vrouwelijk vernuft s g p

en die hebben gelijk gekregen met het aantal aardbevingen in nederland :D

grote kolder moet groots aangepakt worden.

Treu North

Rebekka Bakken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel eens in Iran geweest, maar om nou te zeggen dat de vrouwen er zo mooi zijn dat de aarde er van gaat beven ????????

Goed, er waren exemplaren bij waarvan ik niet zou schrikken, maar ben het dus niet eens met de Iranier die dit beweert.

Laat hem eens in Wit-Rusland gaan kijken, of in de Ukraine. Kort gerokt, hoog gehakt. Dat er dan iets kan gaan beven daar kan ik me wat bij voorstellen...... smile

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: POLAKS
Ha ja juist Prutsie, lekker in de zomer bij 35 graden tijdens het weekend in de hypermarket, dan beeft het aan alle kanten.

Zonder gekheid de mooiste vrouwen komen uit Belgie en de lelijkste uit Engeland.

Engelse staan anders bekent om hun weelderige voorkomen, als die allemaal op een gelijk moment op tafel vallen, kan dat een behoorlijke beving geven.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Wel eens in Iran geweest, maar om nou te zeggen dat de vrouwen er zo mooi zijn dat de aarde er van gaat beven ????????
Goed, er waren exemplaren bij waarvan ik niet zou schrikken, maar ben het dus niet eens met de Iranier die dit beweert.
Laat hem eens in Wit-Rusland gaan kijken, of in de Ukraine. Kort gerokt, hoog gehakt. Dat er dan iets kan gaan beven daar kan ik me wat bij voorstellen...... smile

groeten,
Peter.


Krijg jij ook wel eens van die SPAM binnen gebablefished door een Letse, Russische of Ukrainse foto als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hoeba
De grootste uitbarsting komt nog, alleen weten we dus nog niet waar en wanneer.


Ik zag v/d week bij de wereld draait door een jonge dame zitten die beweerde dat zij middels rader aardoppervlakte verschuivingen, als ik het goed onthouden heb, tot op de millimeter nauwkeurig kon bepalen.

Ik snap dan eigenlijk niet waarom ze niet e.o.a. kaart in elkaar kunnen zetten waarop te zien is waar de druk zo hoog oploopt tussen de tektonische platen, of hun beweging beter kunnen waarnemen, zodat er beter kan worden vastgesteld dat er daar iets mis zal gaan.

Ben geen geleerde, maar als je, heel stom gezegd, tussen alle platen op verschillende plekken een glas stopt dan waar het glas het eerste breekt zal wel de meeste druk zitten, en dus een grotere kans bestaan dat er daar iets mis kan en zal gaan.

Over die grapjas met zijn redenering over de oorzaak, ergens heeft hij wel gelijk. Als de vrouw maar mooi genoeg is zullen er genoeg mannen zich in een of andere (dan wel niet solo) activiteit storten en als er genoeg dit maar gelijktijdig en geconcentreerd op een kleine locatie doen kan ik mij voorstellen dat de trillingen van de repeterende beweging invloed heeft op de aardkorst.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben geen geleerde, maar als je, heel stom gezegd, tussen alle platen op verschillende plekken een glas stopt dan waar het glas het eerste breekt zal wel de meeste druk zitten, en dus een grotere kans bestaan dat er daar iets mis kan en zal gaan.
Als dat zo gemakkelijk was hadden ze het al wel gedaan neem ik aan.

Citaat:
Over die grapjas met zijn redenering over de oorzaak, ergens heeft hij wel gelijk. Als de vrouw maar mooi genoeg is zullen er genoeg mannen zich in een of andere (dan wel niet solo) activiteit storten en als er genoeg dit maar gelijktijdig en geconcentreerd op een kleine locatie doen kan ik mij voorstellen dat de trillingen van de repeterende beweging invloed heeft op de aardkorst.

Er is vast nog wel een plaatsje in de Iraanse raad voor wijze mannen. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Krijg jij ook wel eens van die SPAM binnen gebablefished door een Letse, Russische of Ukrainse foto als bijlage.

 

Nee, ik zit er zelf regelmatig. Werkvakantie smile

En als ik in bijvoorbeeld Minsk zie wat er allemaal voorbij komt geparadeerd.......Pfwoeh..... smile

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En als ik in bijvoorbeeld Minsk zie wat er allemaal voorbij komt geparadeerd.......Pfwoeh.....


Ja zeker in de lente...dan worden de benen als maar langer..!
Ik wast laatst in Riga...godsallemachtig, ik kreeg er bijna hartkloppingen van. blush

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...