tosca Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Goede morgen. Na veel hulp van hier werk mij DB 500 HD goed alleen heb ik de zenders, op 23,5 dus de HD zenders niet. Sluit ik de philips er weer op dan heb ik ze wel. Heb een abo bij canaal digitaal.En krijg wel de zenders op Astra 19 Henksetting van 14-4-2010 erop staan.En newnigma2 Doe ik wat fout? Groeten Aad
Cobus R Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Ik denk zelf dat of de switch niet goed is of de lnb is deze anders dan de andere lnb's wie je hebt ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Zeer hoogst waarschijnlijk staan je LNB instellingen niet goed. Kijk eens bij ´eenvoudig´, daaronder staan je LNB´s A, B, C en D. Hang daar de juiste satellieten aan, zoals ze ook in je Philips staan en daaronder de twee instellingen resp. op ´ja´ en ´nee´.
ferrarisat Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Origineel bericht van: tosca Goede morgen. Na veel hulp van hier werk mij DB 500 HD goed alleen heb ik de zenders, op 23,5 dus de HD zenders niet. Sluit ik de philips er weer op dan heb ik ze wel. Heb een abo bij canaal digitaal.En krijg wel de zenders op Astra 19 Henksetting van 14-4-2010 erop staan.En newnigma2 Doe ik wat fout? Groeten Aad kijk je instellingen na zorg dat diseq A B C D goed is ingesteld DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen