bonanzaradio Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Hoi mannen hier op sat4all Als ik de kanalen lijst uit mijn dream haal en bewerk kan ik hem niet terug schrijven. Ik werk met windows 7 en dit geeft hij aan. Wie kan mij helpen mijn engels is niets Restore settings from D:\Jan\progamma,s\dcc293\d ... Send reload settings... Reload settings failed! Send reload user bouquets... Reload user bouquets failed! Send reload playlist... Reload user playlist failed! Send reload timerlist... Reload timerlist failed! OK. Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
mobieltje Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Installeer het programma DreamboxEdit op je computer. Zenderlijst vanaf je computer uploaden naar je box. Zenderlijst uit je box downloaden naar je computer. (om de lijst te bewerken op je computer) Om dit programma te downloaden klik hier (hij staat onderaan in de pagina, tevens kan je daar de ook lijsten van Henksat downloaden) Grts.
bonanzaradio Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Geplaatst: 23 april 2010 Heey, hij doet het. De instellingen stonden verkeerd om uit de dreambox te lezen. Bedankt voor het meedenken. Mvg Bonanza Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen