satede Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Als ik op de blauwe knop druk een Manege extensions kies dan krijg ik "updating software catalog" maar er gebeurt niks. Ik heb wel verbinding met het internet. The birdman has left the building
vGnp Geplaatst: 23 april 2010 Geplaatst: 23 april 2010 Hmmm... Bij mij wel. Duurt wel eventjes. Ik vind het gedeeltelijk wegvallen van de text wel storend in het daaropvolgende dialoogvenster. Edit: Na de update: 33 pakketten vervangen. Er waren er toch ten minste 38 beschikbaar? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satede Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 hoe lang duurde het bij jou dan ? The birdman has left the building
vGnp Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Iets van 30 a 40 seconden, even uit mijn hoofd. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Tonskidutch Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 kun je niet ook gewoon per telnet updaten dan zie je ook de echo / output van iets wat goed gaat of mis is ipkg update && ipkg upgrade ciao Now We Are Free Lisa Gerrard, Gavin Greenaway, The Lyndhurst Orchestra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen