Ga naar inhoud


Slecht nieuws voor alle domino fans


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Citaat:
Slecht nieuws voor alle Domino-fans:

Domino Day gaat dit jaar niet door. Producent Endemol krijgt de financiering niet rond. Er zijn in deze krappe financiele tijden niet genoeg sponsors gevonden. Volgens Endemol zal volgend jaar opnieuw worden bekekend of het evenement dan wel weer doorgang kan vinden.

 

Domino Day trekt jaarlijks veel kijkers in binnen- en buitenland. SBS 6 verzorgt al jaren de Nederlandse uitzending met Hans Kraaij en Nance als presentatieduo. Domino Day begon in 1998.

 

 

Bron SBS6

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zie je wel, het aantal kijkers is helemaal niet belangrijk maar de centen die ze eraan verdienen wel.

Domino day werd live uitgezonden in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Polen (voor zover ik weet). Dat zijn ~138 miljoen potentiele kijkers, en dit programma is erg populair.

En dan nu vertellen dat ze deze low-cost uitzending niet rond krijgen???

 

edit, Bij het aantal kijkers Oostenrijk en Zwitserland nog optellen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me ook altijd af waarom die mensen niks beters te doen hebben. Weken achter elkaar bouwen om alles weer binnen een aantal uur weer om te gooien.

En het wordt ieder jaar weer verder uitgemolken door SMS6

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: POLAKS
Zie je wel, het aantal kijkers is helemaal niet belangrijk maar de centen die ze eraan verdienen wel.
Domino day werd live uitgezonden in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Polen (voor zover ik weet). Dat zijn ~138 miljoen potentiele kijkers, en dit programma is erg populair.
En dan nu vertellen dat ze deze low-cost uitzending niet rond krijgen???

edit, Bij het aantal kijkers Oostenrijk en Zwitserland nog optellen


goed idee. de zenders gaan alleen nog maar programma's maken waarop ze verlies lijden. Het is wel een business hoor. En als er geen sponsors zijn, vinden de meeste mensen het gewoon geen interessant programma.

Daarnaast geloof ik niet dat in Duitsland naar de nederlandse versie wordt gekeken. Die bouwen gewoon een eigen sporthal vol.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: POLAKS
Zie je wel, het aantal kijkers is helemaal niet belangrijk maar de centen die ze eraan verdienen wel.


Ja, dat lijkt me logisch want het is commerciële televisie. Er moet gewoon geld aan verdiend worden. Wat zou jij er van vinden als jouw baas op een dag zou zeggen van 'hé, je krijgt wat minder geld vanaf nu maar je maakt nog wel net zoveel mensen gelukkig met je werk'? Dat is namelijk hetzelfde.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EL PIÑO

Ja, dat lijkt me logisch want het is commerciële televisie. Er moet gewoon geld aan verdiend worden. Wat zou jij er van vinden als jouw baas op een dag zou zeggen van 'hé, je krijgt wat minder geld vanaf nu maar je maakt nog wel net zoveel mensen gelukkig met je werk'? Dat is namelijk hetzelfde.


Tuurlijk, als mijn inkomen er door achteruitgaat ben ik ook tegen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat SMS6 ook een beetje vergeten was dat de mensen ook omvallende domino-steentjes willen zien op Domino Day.

 

De afgelopen jaren kreeg ik enkel een trut in beeld die 83 keer hetzelfde prijsvraag verhaaltje vertelde om een auto te winnen afgewisseld met reclame, terwijl de steentjes zelf nauwelijks in beeld kwamen.

Ja, dan ga ik wel naar een ander programma kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...