Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb laatst van een collega gehoord dat er een videobewerkings programma is waarmee je reclame uit PVR opnames kunt knippen mbv het zenderlogo wat altijd in beeld staat tijdens een uitzending. Omdat dit logo verdwijnt tijdens de reclameblokken kan de software herkennen of er reclame of uitzending bezig is. Dit kan dan gebruikt worden om de reclame eenvoudig te verwijderen. Er moet dat in de software aangegeven worden in welk deel van het scherm het logo staat en wanneer dit logo ontbreekt kan de software dit deel van de opname (reclame) automatisch verwijderen.

Ik heb het verder ook alleen maar via via gehoord, dus ik kan je er ook niks meer over vertellen.

Weet iemand over welke software ik heb en wil die zijn ervaringen delen?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Dit kan met Nero9. Dit werkt niet met een zenderlogo,hoe dit werkt weet ik niet,staat ook niet vermeld.Feit is dat het erg lang duurd,daarom gebruik ik het niet,daar het "transcoderen" al lang genoeg duurt,uitgebreide Video en Audio bewerking is ook mogelijk met Nero9.Eenvoudig is dit echter niet.Je hoeft niets aan tegeven voor een een evt Logo.

Geplaatst:

Met het logofilter kun je alleen het logo weghalen. Ik wil hele stukken opname waar geen logo in zit verwijderen.

Als er geen logo zichtbaar is, is er een reclameblok bezig en dit wil ik verwijderen zodat ik alleen uitzending over houd.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Ik weet niet om wat voor materiaal het gaat wat je wilt bewaren, maar ik ben er mee gestopt.

Veel te veel werk dat bewerken.

De film heb ik sneller gehuurd en gebrand plus dat ik de rechten dan ook betaald heb over die film. blush

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen