Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Origineel bericht van: Hoax Bedankt voor je hulp .. Wat een gedoe allemaal toch wel een beetje een domper had toch wel verwacht dat ik zonder plugins en ander gedoe op een normale manier tv kon kijken .. Ik geloof dat ik ook een cam kan kopen voor mn kaartje? welke moet ik precies hebben? Het is een kwestie van eenmalig wat dingen doen, zie het als een verlengstuk van het uitpakken, daarna kan je gewoon TV kijken. Je kan wel een CAM kopen maar geloof mij dat wil je niet, dat is ongeveer net zo erg als van je nieuwe auto 2 wielen er af schroeven, je maakt je box kreupel. Met de softcam kan je veel meer programma's tegelijk en ongecodeerd opnemen. Als ik jou was zou ik toch proberen om je VU+ aan te sluiten op internet, dit geeft zoveel extra mogelijkheden.
Gast satjenl Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 hoax waar kom je vandaan, als je in de buurt van Arnhem woon dan wil ik je wel even helpen om alles aan de praat te krijgen
Hoax Geplaatst: 7 juli 2010 Geplaatst: 7 juli 2010 Woon ver bij Arnhem vandaan maar bedankt voor je offer Ik moet eigenlijk een bridge kopen zodat ik mn ontvanger daar aan kan hangen. een eerdere poging met wlan over usb wou niet lukken. op het moment probeer ik online via mijn pc te komen maar kan tot nu toe alleen nog maar de webcontrols van de VUO vinden in het netwerk maar als ik dan via de VUO plugins wil downloaden krijg ik de melding geen netwerk verbinding
Hoax Geplaatst: 8 juli 2010 Geplaatst: 8 juli 2010 Heb de softcam bestanden mipsel en de cfg files nu op usb stick gezet en ook via ftp van pc naar de TMP map in de VU gezet maar als ik nu in software beheer en installeer lokale extensies ga dan krijg ik de hele tijd de melding geen weer te geven bestanden . of ik nu op de usb stick scan of the hdd. T zit me wel weer mee vandaag :s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen