Gast xenaredcat Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Op de inverto site is er nieuwe software, firmware beschikbaar; Updatevorgang: - Software auf USB Stick laden - USB Stick am Gerät anschließen - Gerät komplett ausschalten - Gerät wieder einschalten und gleichzeit "+" Taste an der Vorderseite gedrückt halten - Display zeigt "On the USB", das Update wird nun selbsttätig geladen Änderungen zu Version 1.0.1.70: Hauptverbesserungen : - MP3 Wiedergabe möglich - Aufnahme bzw. Wiedergabe von zwei Programmen möglich (beschränkt auf einen Transponder) Behobene Fehler : - H264 SD Programme wurden beim Suchlauf übersprungen - PMT update verbessert - transponder Datenbank aktualisiert al iemand ervaring mee?
jellesbode Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Dat is een firmware voor de in Duitsland verkochte ontvangers. De importeur is de firmware aan het testen en wacht nog op een bugfix. Hoop dat het snel gebeurd. VU+ DUO Triax 90cm, Sab Unix triple
Gast xenaredcat Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Op een Duitse website gelezen dat opnemen/kijken naar een andere zender niet in Nederland gaat werken omdat er dan problemen ontstaan met de gecodeerde zenders van Canaldigitaal?
daca Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Op een duits Invertoforum las ik ook dat er met die firmware problemen zijn met de canaldigitaal kaart. Dreambox 7000, Maxdigital 225S en Inverto scena5M Triax 80cm met 4 lnb's
epa Geplaatst: 30 mei 2010 Geplaatst: 30 mei 2010 blij dat ik dat ff lees . ik was hem al ota aan het binnenhalen. over welke versie gaat/ging het? die ota was versie eindigend op 73 tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen