Wim Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Hallo, Ik heb mijn DM500HD geflashed met newnigma v2.8.4 (via het netwerk) Het probleem is nu dat ik geen ftp verbinding met de box krijg om met settings e.d. ein te zetten. Ik kan hem wel benaderen via poort 80 en hij kan ook pluggins downloaden van het internet. Weet iemand hoe ik een ftp verbing kan maken met de DM. Wim VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
M€®LïÑ Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 ik gebruik altijd winscp, geen problemen Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
Wim Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Geplaatst: 24 april 2010 Origineel bericht van: M€®LïÑ ik gebruik altijd winscp, geen problemen Ik kan ook nergens in het menu iets vinden over FTP (bijv Samba) VU+ DUO2 / Dreambox DM7020 / DM500HD Wavefrontier T90 (8 lnb's)
Satdorus Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Ik lees dat je je settings er in wil zetten. Ik doe dat met DreamBoxEdit, dat is daar speciaal voor bedoeld. Het programma Dreamset kan ook. Maar je moet er met elk FTP programma in kunnen. Login: root Paswoord: dreambox poort 21 Ip adres van je dreambox invullen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen