tayram Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Ik heb hier een ziggo smartcard en een ziggo ontvanger die ik niks mee doe. Preview periode is afgelopen. Ik wil de kaart en de ziggo ontvanger aan mijn schoonvader geven. Hij kijkt nog steeds analoge televisie. Kan ik de kaart gewoon bij mij thuis activeren met zijn klantnummer en de kaart aan hem geven? Of moet dat bij hem thuis gebeuren? En om kaart te kunnen activeren moet de ziggo ontvanger standby staan?
edbe Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 ik weet niet of je deze kaart nog kunt activeren ??? denk dat je toch even zult moeten gaan bellen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
joop_56 Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 het is geen probleem, als hij niet in een andere stad woont of anders ziggo gebied met anders codes ik zou het proberen van wie de kaart is, en daar activeren dan afwachten of hij werkt HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Zilverster Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 @tayram, Gewoon alles bij je schoonvader neerzetten, ontvanger en de kaart. Ontvanger aanlaten staan en registreren, maakt op dat moment niet uit waar de ontvanger staat, je kunt hem ook bij je eigen thuis activeren en daarna verplaatsen. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen