Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Na updat constant gele ondertitels in beeld....


Gast MartH

Aanbevolen berichten

Na de laatste update heb ik voortdurend, alleen op Ned1 HD, gele, blauwe en witte ondertitels in het beeld. Naargelang er al standaard ondertitels in beeld staan (wit) verplaatsen deze titels naar een hoger gedeelte in het beeld!

Omdat ik nergens er iets van lees vraag ik mij af of ik de enige ben met dit zeer vervelende geval?

Ben in het bezit van een Reebox HD9000 en een Canal Digitaal HD abonnement!

Graag hoor ik of er meer mensen zijn en waar ik dit in zoeken moet... alvast bedankt,

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is inderdaad de DVB ondertiteling die wordt meegestuurd. Je kunt het per keer uitzetten zoals hierboven beschreven. Maar zodra je zapt is het weer terug.

 

Je kunt ook in het instellingenmenu definitief uitzetten door bij ondertitels voor uit te kiezen. Je kunt dan nog steeds per zender (die dit ondersteunt) via de subtitle knop op je AB de ondertiteling aanzetten.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MartH
Na de laatste update heb ik voortdurend, alleen op Ned1 HD, gele, blauwe en witte ondertitels in het beeld. Naargelang er al standaard ondertitels in beeld staan (wit) verplaatsen deze titels naar een hoger gedeelte in het beeld!
Omdat ik nergens er iets van lees vraag ik mij af of ik de enige ben met dit zeer vervelende geval?
Ben in het bezit van een Reebox HD9000 en een Canal Digitaal HD abonnement!
Graag hoor ik of er meer mensen zijn en waar ik dit in zoeken moet... alvast bedankt,
Mart


Nee je bent [gelukkig] niet de enige, ik heb op 21 April, daar al een topic over geopend op een ander forum.

En afgelopen avond was het weer tijdens Kassa!

En Alfons en Ton hebben het juiste antwoord al geven las ik.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ieder bedankt!

We moeten als gebruiker iedere keer maar weer om blunders/fouten van anderen heen werken....

 

Mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor de doven en slechthorenden.

Kunnen zij weten wie wat zegt.

Gisteren waren de ondertitels van Ivo Niehe geel en de andere wit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en in .016 FULL HD MKV en DiVX+ support .. nu nog .MPG en geremasterde .TS'es

 

Subtitle grootte etc en evt kleur ervan instellen met blackborder-dikte zou fijn zijn ... of vraag ik nu teveel..

 

IIG, na .11 nu wachten op de .16 .. ik zit elke dag te kijken op de rebox site .. maar tot nu toe nog steeds niks frown

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vernomen dat de .16 firmware deze week zou uitkomen, jammer dat deze niet gekomen is smile.. Het zal dan wel begin volgende week zijn denk ik smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: CronoS
Ik had vernomen dat de .16 firmware deze week zou uitkomen, jammer dat deze niet gekomen is smile.. Het zal dan wel begin volgende week zijn denk ik smile


Voer dan de volgende aanpassing door en je kan met 8.16 firmware draaien: wink

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...n_m#Post1839303

Ik heb het gelezen, ik houd deze topic zeker in de gaten. Ik heb namelijk nog steeds wat problemen, dus ik zit er ook sterk aan te denken om deze firmware erop te gaan zetten. Als blijkt dat met deze firmware de boel beter werkt, dan kan je ook wat vertellen tegen Rebox en heb je wat meer kunnen testen. Maar ik wacht nog even op de officiele .16, die zou deze week denk ik wel uitkomen en kijken wat dit geeft.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...