satlinkies2 Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Voor de Vu+ Duo, wat zijn goede en betrouwbare download sites voor images, plugins e.d. waar kun je wat vinden.
fransken Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 op de pli site kun je alles vinden zoek maar eens met google volgens mij mag de ik de link hier niet neerzetten XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
satdoc Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 zoek op PLI en Vti image in een zoekmachine dat zijn de meest gebruikte voor de vuduo
stefan.wolfrum Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 dat mag je hier vanweg de censuur niet vermelden. voorstel is elkaar op een alternatief forum daarover te helpen. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
satdoc Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 zou de topic aanpassen .....voor vuduo images
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 24 april 2010 Geplaatst: 24 april 2010 Origineel bericht van: fransken op de pli site kun je alles vinden zoek maar eens met google volgens mij mag de ik de link hier niet neerzetten ??? PLI is toch geen commerciële site !! dat is een hulp forum en ontwikkelings forum voor de img van VU en Dreamboxen Zou dus niet weten waarvoor dat niet mag !! correct me if im wrong hier dan de link : PLI Img Forum
Jack100 Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Verwijderd AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
stefan.wolfrum Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 verboden illegale site... het is nogal wat, dat zomaar te stellen. Geen idee wat daar stond, maar ik vraag me wel af: is hier een juridische uitspraak aan ten grondslag, heeft een rechtbank deze site daadwerkelijk verboden of is er hier sprake van eigenrichting van het forummanegement? VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Beheerder Michel Geplaatst: 25 april 2010 Beheerder Geplaatst: 25 april 2010 Zeg meneer de zeurdert.... Een link naar Pli images had gewoon gemogen en mocht in het verleden ook altijd. De link die de voorganger plaatste zeker niet! Zelfs al zou het een geheel legale site zijn, bepalen wij wat wel en wat niet mag en ga je dus zeker niet de URL censuur omzeilen (zie regels van dit forum). Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
stefan.wolfrum Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 ik zal de laatste alinea niet becommentarieren, want dat mag ook al niet volgens de regels, en ik kan jullie niet verhinderen je eigen regels toe te passen, maar spreek de hoop uit dat een forum als dit met name de informatie-uitwisseling en vrije nieuwsgaring moge dienen, tot hulp en ondersteuning van satelliet-ontvangst-liefhebbers. VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne
Beheerder Michel Geplaatst: 25 april 2010 Beheerder Geplaatst: 25 april 2010 Daar is het board ook precies voor bedoeld. Het is niet bedoeld je steeds naar andere sites te verwijzen en zeker niet naar sites met illegale inhoud. Het antwoord kan immers gewoon hier worden gegeven. De Pli site mag je gewoon naar verwijzen maar doe dat dan alleen als het zin heeft en stuur leden niet voor een antwoord op hun vraag zomaar naar een andere site, want dat is nu precies waar een forum niet voor bedoeld is. Vrijheid van nieuwsgaring wil niet zeggen dat wij ons er voor laten lenen om leden naar sites met illegale inhoud te verwijzen. Als je de volgende keer een bezwaar hebt, gebruik je daarvoor a.u.b. een PM of beter nog het contactformulier. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen