Gast SatMann Geplaatst: 24 april 2010 Delen Geplaatst: 24 april 2010 Hi guys, ik wil hier iemand helpen maar ik kan het niet testen. wie van jullie heeft de laatste AAF easter image V2 in zijn flash zijn van zijn kathrein UFS-910. met daarin zijn originele CI van TV-vlaanderen en zijn kaart erin. dus geen interne sharing maar echt 1 box met 1 kaart. wie heeft die werkende. ik hoor van de ene wel de andere niet. dus ik ben benieuwd wie wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bangkok By Night Geplaatst: 25 april 2010 Delen Geplaatst: 25 april 2010 Met de usb versie van de AAF easter image en mijn orginele tvv cam en kaart krijg ik hier geen beeld (flash heb ik nog niet geprobeerd). Mvg. BbyN Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast SatMann Geplaatst: 26 april 2010 Delen Geplaatst: 26 april 2010 ondertussen uitvoerig zelf getest met een paar mensen en idd de originele CI CAM van TV-Vl werkt niet. ik heb dat nu zelf getest met een CI CAM van iemand op zowel een FLASH versie als een maxi u-boot full USB versie, nada. enkel op te lossen met een een usb card reader, dus we weten dit ook al weer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DreamboxAlbert Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 Hoi, Ik heb hier ongeveer hetzelfde probleem. Kathrein UFS-910 met "originele" firmware 2.02 BA in flash en AAF-Osterimage op USB. Werkt prima, aleen de CanalDigitaal-kaart in de CI interface werkt niet. Je ziet alle info van de kaart, maar hij doet het niet. Met de originele firmware in flash werkt deze CI met kaart prima. Heeft iemand het inmiddels werkend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast SatMann Geplaatst: 5 mei 2010 Delen Geplaatst: 5 mei 2010 nee, net met het aaf team effen overlegd. er komt voorlopig geen oplossing, enkel een card reader met usb zou de oplossing zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DreamboxAlbert Geplaatst: 12 mei 2010 Delen Geplaatst: 12 mei 2010 Bedankt voor je antwoord, Ik reageer een beetje laat, maar ik was op vakantie zonder internet. Hm, misschien is de Kathrein dus niet mijn beste keuze geweest. De originele Kathrein-firmware vind ik nog steeds niet handig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast SatMann Geplaatst: 12 mei 2010 Delen Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb dat anders opgelost. in flash staat de gewone AAF2.0e (geen enigma versie dus) en in maxiboot (usb) staat de E2. op reis start ik gewoon op met de AAF2.0e en mijn kaart erin. thuis de Enigma2. zo is het opgelost op een simpele manier :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DreamboxAlbert Geplaatst: 21 mei 2010 Delen Geplaatst: 21 mei 2010 Hallo, Met de AAF Spirit of Spring image op de USB-stick werkt mijn CI met CanalDigitaal kaart nu af en toe! Wanneer ik de kaart eruithaal komt daar ook een melding van op het scherm, dat was bij de vorige image nog niet zo. Als ik ga zappen stopt de decodering meestal weer en na rebooten werkt het dan op bepaalde zenders (Discovery HD Showcase NGC HD en nog een aantal). Helemaal stabiel werkt het nog niet, maar er is een begin! Hoe is dat nu bij TV-Vlaanderen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkerkbr Geplaatst: 11 augustus 2010 Delen Geplaatst: 11 augustus 2010 Het is inderdaad jammer, dat er in E2 voor UFS-910 voorlopig geen ondersteuning komt van een standaard Cam module, die de CD seca3 kaart aankan. In mijn geval is dat een Aston cam module. En omdat ik niet wil blijven wachten, heb ik inmiddels E2 WM image V2 in de flash gezet en een Smargo kaartlezer aangeschaft. En wat enig geprul, kan ik vastellen dat dit prima werkt. Alle CanalDigitaal zenders gaan goed open. En nu is E2 een bruikbaar alternatief voor de originele versie 2.02. Het is redelijk simpel te doen. Ik maak gebruik van OScam, die je in E2 gewoon via een AAF plugin kunt downloaden. Je hebt hiervoor geen aparte server nodig. Gewoon de USB Smargo aan de ontvanger hangen. Verder moet je enige configuratie bestanden aanpassen. Helaas is deze informatie nog niet zo eenvoudig te vinden. Indien er belangstelling voor bestaat, dan is er mogelijk een korte beschrijving over te maken. Zo'n Smargo kaartlezer is bovendien ook nog een stuk goedkoper dan de Aston Cam module. Let wel op ! Er worden veel "nep" Smargo's aangeboden. Zien er vrijwel hetzelfde uit. Ze vermelden ook de naam van de fabrikant op het label. Groet, Bram Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen