Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Hoi allen, ik heb een bin file maar daar staan de kanalen niet goed in naar mijn zin. is er een mogelijkheid om die om te zetten naar eenstandaard text file zodat ik die wel kan bewerken. of is er een tool die de bin file goed inleest en dat ik em kan bewerken. sateditor kan em alleen maar naar de hyundai sturen voor zover ik kan zien. of ik doe iets niet goed
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Hallo, je kunt bijvoorbeeld het programma picbined gebruiken om de bin-file te bewerken en dan kun je de file opslaan en met je oude vertrouwde software naar je receiver sturen. suc6 Bob
prutsie Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Volgens mij is dat niet mogelijk. Het is volgens mij ook niet nodig, je kan de settings toch immers bewerken met de settingseditor die je gebruikt. Als alles naar jou zin is schrijf je het hele spulletje terug naar je ontvanger. Of zit ik er helemaal naast? ik weet niet welk programma je gebruikt, en welk type hyundai je gebruikt, maar kijk eens in het hyundai forum, en probeer de zoekfunctie van het board eens. volgens mij moet je dan wel wat vinden, bijvoorbeeld deze: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post143754 succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 waar kan ik die file picbined ergens vinden ik kom em niet echt tegen op dit board helaas
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 helaas, ik heb em gevonden maar net niet wat ik zocht. ik heb een bin lijst van de kanalen. deze wil ik omzetten naar een txt file. de picbined is voor hex of bin files te veranderen voor zover ik kan zien bij duwgati
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Helaas, je kunt een hex of bin niet converteren naar een simpele txt file. je kunt hem wel openen met een hex editor maar dan wordt het nog steeds geen leesbare txt file zoals jij verwacht. Je moet hem net zoals al eerder aangegeven is. Openen in de daarvoor geschikte settingseditor en dan kun je hem vervolgens bewerken en weer terug schrijven in het juiste format.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2002 Geplaatst: 1 augustus 2002 Ik dacht dat dit wel kon met bijvoorbeeld een hex-keyfile. Verander de extensie even naar .TXT en open het met kladblok. Zoek waar je de veranderingen moet aanbrengen en verander de extensie weer naar .HEX
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen