Gast danmansat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 hallo mensen, ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. het zit namelijk zo, heb een schotel van 80 cm met een showbox decoder. kijk al geruime tijd schotel zonder problemen, maar heb sinds kort zo een dubbele lnb (19,2 en 23,5)gaat ook prima heb voor beide goed signaal en beeld. ontvang de regionale zenders ook goed. zitten ook op 23,5 als ik het goed heb. maar de hd zenders krijg ik er niet op(heb wel abbo daar voor)als ik ze zoek vind hij ze wel, maar zodra ik die zender opzet zegt hij geen signaal. wie helpt me uit de brand? en van het dak! heb gisteren de hele middag op het dak gezeten met me decoder en tv. jaja lach maar...
Beheerder Michel Geplaatst: 25 april 2010 Beheerder Geplaatst: 25 april 2010 Je noemt het type showbox niet, maar ik vermoed dat je gewoon een standard definition receiver hebt en jouw showbox dus helemaal geen HD zenders weer kan geven. Probeer met je vraagstelling wat duidelijker te zijn. Dan krijg je ook sneller antwoord. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast danmansat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 ik denk s301hdmi pvr, kan dat? kan geen type verder vinden, Heb de verkoper gevraagd naar een ontvanger voor hd kanalen dus ik neem aan dat ie dan de hd kanalen kan ontvangen. kan dit type dit niet!!! zeg het me dan graag, want dan moet ik zeker even terug om een praatje te gaan maken met de verkopen. alvast bedankt.
blaatlaat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Heb je ook een merk?, alleen type is te weinig. Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
Gast danmansat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 het enige wat op het app. staat is showbox easy, in het menu bij systeem info staat s301 hdmi pvr. meer weet ik er niet over helaas. is er misschien iets in het menu waar ik het aan kan zien of hij geschikt is voor hd kanalen?
Beheerder Michel Geplaatst: 25 april 2010 Beheerder Geplaatst: 25 april 2010 Die is helaas niet geschikt voor HD zenders! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast danmansat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 hmmm das niet zo mooi dan... morgen dan maar ff terug brengen, Wat raden jullie me aan voor decoder dan. met opname funtcie, mag externe schijf zijn. groet danmansat
ferrarisat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: danmansat hmmm das niet zo mooi dan... morgen dan maar ff terug brengen, Wat raden jullie me aan voor decoder dan. met opname funtcie, mag externe schijf zijn. groet danmansat DM 800HD of DM800HD DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
alx Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Keus tussen DM800 en DM800??? Lijkt Henri Ford wel. Alle kleuren, als het maar zwart is. Grapje hoor. Ik begrijp je typo wel. Maar... er zijn wel meer HDontvangers op de markt met de mogelijkheid tot (PVR)opnames (extern) Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
_Bartje_ Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 En beter als de dm800 voor hetzelfde geld.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Misschien is het niet onbelangrijk om te weten wat de TS eraan uit wil geven, gezien de prijs van de ontvanger die hij nu had gekocht zal de DM800 of b.v. de VU+ Duo waarschijnlijk buiten het budget vallen (€ 100 vs. € 440)
leo1949 Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Dus de Mvision HD 400 die ca. 129 €uro kost valt dan binnen het budget en die heeft de volgende specificaties. 1x Aansluiting HDMI 1080i 2x kaartlezers 1x RS-232 1x scart aansluiting 1x RCA 1x Digitale audio 1x USB aansluiting met volgende mogelijkheden : Opname op USB stick of harde schijf Software upgrade Afspelen van MP3 en Foto's Time shifting Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen