gerard-almelo Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 hallo ik heb een vraagje ik heb een dreambox 7000 s nou zie ik dat de VAR vol loopt zit nu op 80%wie weet hoe kan ik die leeg maken ????is er een progammatje voor er staan maar 3 progamma,s in vraag hoe doe ik dat mvg gerard
Cobus R Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 steek er een usb in en verplaats je var naar de usb en je hebt ruimte genoeg voor alle plugins en dergelijke. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
gerard-almelo Geplaatst: 26 april 2010 Auteur Geplaatst: 26 april 2010 bedankt ik heb wel een usb stick zal proberen moet ik nog iets instellen om het daar heen te verplaatsen hoe moet ik dat doen ?
Cobus R Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 Dat weet ik niet omdat ik niet weet welk image je erop heb staan. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Loek2 Geplaatst: 26 april 2010 Geplaatst: 26 april 2010 bedenk ook dat niet elke usb stick zal werken... er bestaat wel een lijst van werkende usb stick maar die is verouderd (begrijpelijk omdat de meeste tegenwoordig een nieuwere dm hebben... Ik gebruik zelf een Dane Elec en die doet het perfect. Formateren onder xp/7 en deze erin pluggen en dan zoal gezegd de var daar naartoe verwijzen... Ik heb ook een 7000s en dat werkt prima verder.
gerard-almelo Geplaatst: 27 april 2010 Auteur Geplaatst: 27 april 2010 hallo ik heb gisteren geprobeerd maar doet niets het is een integral van 1 gb zal wel aan het merk liggen ik heb soft pli er op staan mvg gerard
mobieltje Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Voor dat je USB stick werkt bij PLi moet je een regel aan een file toevoegen, doe dat via DCC of met kladblok van Windows. Deze regel toevoegen aan de file /etc/fstab /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1 /media/usb auto defaults 0 0 USB stuck in de box en reboot je box (koude start) Als het dan nog niet werkt, probeer dan de volgende regel toe te voegen aan het bestand /etc/init.d/bootup mount /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/part1 /media/usb USB stuck in de box en reboot je box (koude start) Grts.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen