Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo mede satters

ik heb met een triax 60 cm (singel lnb) op de 23.5 een signaal sterkte van .tussen de 9.90 db en 12.30 db zonder ber

gebruik dreambox 800 hd pvr

is dit genoeg of moet ik weer de platte dak op??

gr eagle

Geplaatst:

Voor mij zou het niet genoeg zijn eigenlijk. Ik heb, met mijn gewone visiosat, tussen de 13 en 14 db op de A3.

Als het zou gaan over de A2 dan zou ik er wel genoegen mee nemen.

Gert.

Origineel bericht van: eagle
hallo mede satters

ik heb met een triax 60 cm (singel lnb) op de 23.5 een signaal sterkte van .tussen de 9.90 db en 12.30 db zonder ber

gr eagle

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Voor mij zou het niet genoeg zijn eigenlijk. Ik heb, met mijn gewone visiosat, tussen de 13 en 14 db op de A3.
Als het zou gaan over de A2 dan zou ik er wel genoegen mee nemen.

Gert.

hallo mede satters

gr eagle

Een Bisat is geen 60cm Triax.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:

Daar heb je ook wel gelijk in maar ik weet dus niet wat zo'n 60 cm Triax dan wel kan doen richting A3. Ik geef alleen maar aan wat ik acceptabel zou vinden.

Wellicht is de signaalsterkte van eagle wel het meest haalbare voor zo'n 60 cm schotel, maar het blijft (wat) krap.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Wellicht is de signaalsterkte van eagle wel het meest haalbare voor zo'n 60 cm schotel, maar het blijft (wat) krap.

Is wel voldoende, maar laat ik het zo zeggen, er zit veel meer in. Bijvoorbeeld de regionale op 23.5 moet je met een Triax 60 schoteltje kunnen pakken tussen 14 en 15 Db, lukt mij hier ook met een CDS Duo LNB. Ook Astra 19.2 haalt hier die waardes.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
hallo mede satters

gr eagle

op welke transponder??

Geplaatst:
hallo mede satters

gr eagle

is genoeg
ik had met die schotel tussen de 14 en 15 db

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen