Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Hallo, Ik heb zojuist een Magic CI aangeschaft met een Mastera III Module en een funcard erbij. Nu wil ik dus weten hoe ik de kaart moeten vullen. Ik was er wel achter gekomen dat ik Pentacrypt moest hebben, als dat goed is tenminste. Maar ik gebruik Chipcat 2.3 om te uploaden, maar de file is geen hex. Dus mijn vraag is hoe moet ik dan een Funcard vullen met de Pentacrypt met een Mastera III Programmer om de Magic Module te laten werken??? Dus graag wat mmeer informatie en links waar ik software en andere ervan kan vinden (dus pentacrypt en misschien andere upload software)
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Hallo, ik heb zelf niet al te veel ervaring met de magic module maar ik heb wel ooit mijn zelf geladen fun met normale 5-in-1 file hierop zien werken. Als je de magic module maar voorziet van de juiste "software" werkt hij gewoon in combinatie met de normale fun-files volgens mij. gr Bob
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 je moet een Magic module Programmer erbij hebben met deze programmer kun je de magic module programmeren !
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 oeps de url vergeten voor software en andere informatie ! http://magic.das-schmeckt.com/
Gast Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Kan je de magic ci ook met de laptop programmeren i.p.v de interface programmer?
Gast Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Nee je kan de Magic module alleen programeren met de bestaande programmer die er word meegeleverd( als je hem natuurlijk hebt bijbesteld). De MM moet dan in de ontvanger zitten ,ontvanger aanstaan zodat de MM spanning krijgt en dan de programmerkaart erin met de seriele kabel aan. proggen maar!! Greetings Compy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen