Ga naar inhoud


Humax FOXSAT HDR. Is die aan te bevelen?


Gast bazz1977

Aanbevolen berichten

Gast bazz1977

Hallo,

 

Ik ben opzoek naar een HD satellietontvanger van het liefst HUMAX.

 

Nu lijkt het erop alsof er weinig tot niets wordt aangeboden in de satellietdecodersreeks. De reden waarom ik graag een Humax wil, is omdat ik aangenaam verrast (duidelijk en snel) was toen ik de iHDR-5050C bij mijn vader "geinstalleerd" had.

 

Via de site van Humax vind je geen satellietdecoders op landcode NL, maar als je UK aanklikt dan vind je deze:

http://www.humaxdigital.com/global/products/product_stb_satellite_foxsat-hdr.asp

 

Ik wil mijn Philips philips dsr 7141/22 verkopen en de Humax daarvoor in de plaats in gebruik nemen. Is dit aan te raden voor iemand die weinig kennis heeft? hoe werkt de decoder met Canaldigitaal?

 

alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ideale ontvanger, wanneer je de engelse programma's op 28 graden oost wilt ontvangen.

 

Echter, wanneer ik mij niet vergis, is er hier recent al een draadje over deze ontvanger geweest.

Deze ontvanger is geloof ik niet uitgerust met software/hardware? die gebruik op 19 en 23 graden oost mogelijk maakt.

En daarmee is deze ontvanger niet te gebruiken voor de nederlandse markt.

 

Oja, zo te zien heb je geen Canal Digitaal kaart nodig, er zit namelijk, tot zover ik kan zien, geen kaartlezer / CI slot in deze ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...