Ga naar inhoud


comedy central geen beeld nr 151


cloudsplitter

Aanbevolen berichten

Hallo Forumleden,

 

Ik heb sedert enige tijd geen beeld meer op comedy central nr 151. Ik keek graag naar deze zender maar nu krijg ik steeds de melding "geen rechten voor deze zender". Ik heb al diverse mails naar TVV gestuurd maar die weten niet meer te melden dan dat ik de fabrieksinstellingen moet resetten. Natuurlijk gedaan maar zonder resultaat. Ik heb een Top pakket en alle andere zenders werken normaal. Vandaar dat ik mij maar tot dit forum richt. Ik heb een Philips 8121 recorder. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. (ik bevind mij in de tsjechische republiek)

alvast bedankt

Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


comedy central maakt toch deel uit van het themapakket, ja ?

Dat pakket is omgezet naar mpeg-4 in DVB-S2 modulatie, en daarvoor heb je nu een HD ontvanger nodig om dit pakket nog te kunnen ontvangen.

--- edit---

toch maar even gaan kijken - oeps - 19.2E DVB-S, zou dus ook via een gewone ontvanger moeten werken.

zit CC eigenlijk wel bij TVV ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Jean-claude,

 

merci voor je antwoord. CC is een FTA zender die normaal bekeken kan worden. Dus ik begrijp niet waarom alle andere zenders wel werken en deze precies niet. Helaas kan ik nergens iets vinden dus ik hoop op het forum voor een oplossing. nogmaals dank.

 

EDIT

BTW ik heb een HD ontvanger

Xtrend 9x00, TVV en CD full abo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier geen probleem : Nick/Comedy op 119730 V, SR 27500, FEC 3/4.

inderdaad FTA en in het Duits.

ze spelen South Park voor het ogenblik.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger waren Nickelodeon en Comedy Central 2 aparte 24/24-zenders. Sinds vorig jaar ergens al wordt er nu 1 kanaal gedeeld. Voor 20 uur heb je Nickelodeon en na 20 uur Comedy Central. Normaal gezien zou je nu Comedy Central (na 20 u. dus) op preselectie 152 moeten ontvangen.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cloudsplitter
nog 1 vraag: welk kanaal zit er dan op voorkeur 151?

Daar zit geen kanaal meer op. Het is nu aan TV Vlaanderen om nr. 151 te wissen in hun Fastscan-zenderlijst.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...