Ga naar inhoud

Missende ondertitels verschillende kanalen, verschillende programma's

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het jullie ook opgevallen dat bijvoorbeeld nu op Net5 geen ondertitels aanwezig zijn ? Bij het ene programma heb je ze wel en het andere niet. Zo zijn sinds een paar dagen ook de ondertitels weg bij Discovery Showcase.

Nu hebben we mooie hd kanalen, maar mis ik af en toe de ondertitels.

Enig idee waar dit aan ligt ?

Ok, nu zijn er weer ondertitels....

De vrouw weer helemaal blij.

Geplaatst:

als er geen ondertitels zijn kun je ze aan zetten in het menu ondertitels

hier ook last van op disc.HD

geen idee waar het aan ligt

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

Zijn dat niet de teletekst ondertitels ? Volgens mij worden de ondertitels 'normaal' met het beeld meegezonden.

Ik denk eigenlijk dat canal digitaal gewoon nog aan het fine-tunen is met de hd zenders. Zo hadden we gistermiddag op sbs6 om de zoveel seconden een zwart beeld tussendoor, was erg irritant. Als ik dan terugging naar de SD zender van sbs6 dan had deze het niet.

Geplaatst:

Heb er op de hd kanalen ook last van, met name History hd.....op de anderen kan ik hem handmatig aan zetten...we hebben het dan over dvb ondertitels.

Op mijn tv met dvbs 2 tuner werkt wel alles ok dus is volgens mij ontvanger afhankelijk.

Groetjes..............

Geplaatst:

Discovey HD Showcase heeft sinds een paar dagen DVB ondertiteling.

Die kun je aan of uitzetten op je ontvanger (als je ontvanger natuurlijk DVB ondertitels ondersteund).

De "ingebakken" ondertitels zijn waarschijnlijk verdwenen omdat onze Discovery HD Showcase ook wordt gebruikt door Skylink.

Tjechische kijkers kunnen volgens mij onze Nederlandse ondertitels niet echt waarderen....

Vandaar dat ze volgens mij de gewone ondertitels hebben verwijderd.

Ik kan er naast zitten natuurlijk.....

VU+ Duo 2 (2 X DVB-S)

VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)
Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps Twin
Visiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra

Geplaatst:
Origineel bericht van: ASG-60

Tjechische kijkers kunnen volgens mij onze Nederlandse ondertitels niet echt waarderen....

Volgens mij zit je helemaal goed en het lijkt mij zo ook een prima oplossing dat je de keus hebt uit ondertiteling in je eigen taal. laugh
Geplaatst:
Origineel bericht van: ASG-60
Discovey HD Showcase heeft sinds een paar dagen DVB ondertiteling.
Die kun je aan of uitzetten op je ontvanger (als je ontvanger natuurlijk DVB ondertitels ondersteund).
De "ingebakken" ondertitels zijn waarschijnlijk verdwenen omdat onze Discovery HD Showcase ook wordt gebruikt door Skylink.

klopt had ik net gelezen

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:

Het vreemde is alleen dat op de ene ontvanger de sub knop direct en zoals in het menu ingesteld (alles NL) werkt en een andere ontvanger niet, dus lijkt mij een probleem in de dvb stream.

Mijn tv werkt dus zoals gezegd wel maar mijn vantage ontvangers soms wel en meestal niet, vooral dan op History HD.

Groetjes............

Geplaatst:

Maar ondertussen het het ondertitelingsprobleem bij Net5HD niet opgelost.

En dat terwijl op hetzelfde moment Net5SD op Astra1 de ondertiteling wel heeft... confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen