Ga naar inhoud


[TF5510PVR] PVR 5510,opnameprobleem


Gast KC

Aanbevolen berichten

Hallo,probleem bij mijn PVR 5510,als ik wat opneem ,wordt deze opname automatisch na enkele dagen gewist,wie heeft daarop voor mij het antwoord?hijgeeft dan ook in beeld dat het om een gecodeerd programmma gaat terwijl het eigenlijk altijd wordt opgenomen van Canal Digital waarvoor ik een abonnement heb,wie lost het op?groeten henk

Link naar reactie
Delen op andere sites


De opnamen wordt niet gewist, de codering wordt na een paar dagen veranderd. Je moet er voor zorgen dat de opname gedecodeerd wordt. Je doet dit door de opname af te spelen en tegelijkertijd ook weer op te nemen...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit probleem kan je oplossen door middel van de tap mediamanager. In deze tap kan je instellen dat bijvoorbeeld 's nachts je opnames worden gedecodeerd. Deze tap werkt prima, ik gebruik hem al tijden zonder problemen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: KC
Nog een vraagje,waarom woordt de codering gewijzigd,ik betaal toch via canal digitaal voor de uitzending,groeten henk

CD wijzigt de codering gemiddeld om de 48 uur.
Het wijzigen hiervan heeft niets met jouw abo of jouw betaalwijze te maken maar heeft tot doel om ongeoorloofd gebruik te voorkomen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: KC
Hoe gaat een en ander in zijn werk,hoe installeer ik de tap,groeten Hen k


Lees eens de documentatie. Over hoe je deze decoderingstap kunt installeren. Even zoeken.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download de genoemde tap.

Maak verbinding met je TF.

Plaats de tap in de map 'ProgramFiles'.

Ga naar deze map op je TF en start de tap.

 

Als je wilt dat de tap automatisch opstart, plaats de tap in de map 'Auto Start' onder de map 'ProgramFiles'. Map eventueel aanmaken als deze niet bestaat. Wel letterlijk overnemen, dus 'Auto Start' (zonder quote's).

 

Ik zou ook altijd de tap TapCommander installeren.

 

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...