hemertje Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: kokkie32 waarom dan niet dream elite!? waarom dan terug gaan naar een oude versie dvd speler ipv je problemen melden bij de fabrikant die ze gewoon hoort op te lossen in de drivers zodat iedereen daarbij gebaat is? beter de bron aanpakken dan het symptoon te bestrijden door je kop in het zand te steken... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
kokkie32 Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 volgens mij zijn de problemen wel bekend , en zolang de nieuwe drivers niet goed functioneren, kun je als eindgebruiker je blijven storen aan het feit dat het niet werkt,of terug vallen op de oude driver die het wel doet of niet dan......
pc-junkie Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 hallo beste satvrienden het is en blijft een HOBBY BOX en dat maakt het zo leuk denk ik en ik neem aan dat alles wel goed zou komen dus wachten we rustig af alles wat nieuw is vraagt aandacht groet pc-junkie
sretlow Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Inmiddels DreamElite geinstalleerd. En nu werkt de DVD player wel goed. Goed geluid en beeld. Was alleen even zoeken hoe ik de schijven enz kon mounten. Dit werkte niet middels netwerk-verbindingsbeheer. Alleen via DreamElite menu (blauwe knop, en dan nogmaals blauwe knop, mountbeheer oid) werkte het goed. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
hemertje Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: sretlow Inmiddels DreamElite geinstalleerd. En nu werkt de DVD player wel goed. Goed geluid en beeld. Was alleen even zoeken hoe ik de schijven enz kon mounten. Dit werkte niet middels netwerk-verbindingsbeheer. Alleen via DreamElite menu (blauwe knop, en dan nogmaals blauwe knop, mountbeheer oid) werkte het goed. die werkt goed omdat ze dus een oude dvd speler gebruiken via deze manier zal er nooit een oplossing voor je probleem komen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
sretlow Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Komt die oplossing sneller als ik een andere image blijf draaien met wel dat probleem? Voorlopig kan ik wat ik wil. Zodra PLi het probleem (of de makes van de VU+) het probleem hebben opgelost zal ik waarschijnlijk weer terug gaan naar PLi. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen