Jürgen Geplaatst: 21 november 2019 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2019 (aangepast) 18 uur geleden zei kiekiek: Buiten de eurozone altijd lokale valuta pinnen. Is altijd voordeliger. ..... dit is een antwoord op een bericht van bijna 10 jaar geleden.....😉 21 november 2019 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem Geplaatst: 22 november 2019 Delen Geplaatst: 22 november 2019 Mag je dan geen antwoord meer geven Is nog steeds aktueel namelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johnno Geplaatst: 22 november 2019 Delen Geplaatst: 22 november 2019 Ik koop nog wel eens wat bij een bekende webshop in Engeland, waar je dezelfde vraag krijgt voorgeschoteld. Voordeel daar is dat je zelf de proef op de som kan nemen. Ik kijk dan eerst wat een product mij in Euro's gaat kosten, en maak daar een aantekening van. Vervolgens betaal ik dan in Ponden, en later kan ik dan op mijn afschrift zien wat voordeliger was. Het betalen in de locale valuta bleek tot nu toe altijd iets goedkoper te zijn. Maar de berekening bij de Nederlandse banken zal ongetwijfeld ook verschillen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem Geplaatst: 24 november 2019 Delen Geplaatst: 24 november 2019 Zei ik al eerder: altijd betalen in lokale valuta. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen