Ga naar inhoud


Concurrentie met Digitenne digitale ether


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: EdjeKroketje
pdc wordt nog steeds uitgezonden, ook via Digitenne. Check teletext pagina 222 op de publieke omroep.

Klopt, mijn dvd-recorder zit tussen de PVR en de tv en laat inderdaad PDC zien bij Ned 1, 2, 3 en één en Ketnet/Canvas. Waarom de PDC-functionaliteit dan niet in de PVR zit is mij een compleet raadsel...zou namelijk wel goed uitkomen. En zo heb nog wel wat wensen voor de firmware.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tele2 is al lang opgehouden met het aanbieden van Digitenne.

Je link verwijst naar de oude Tele2 site.

Op de nieuwe site staat niets meer van Digitenne.

 

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: Hageneis
En zo heb nog wel wat wensen voor de firmware.
Zoals?


1. De timer moet eerst kijken of opnames gestopt worden voordat hij aan nieuwe opnames begint. Voorbeeld:
Opname 1 18.00-19.00
Opname 2 18.30-19.30
Opname 3 19.00-20.00
De timerlogica(?) staat dit toe en rationeel gesproken klopt dat ook want er zijn steeds maar twee simultane opnames. In de praktijk gaat dit echter helemaal fout omdat de PVR eerst probeert een opname te beginnen. Dat zou dan ook nummer 3 worden. Vervolgens krijg je een stel warrige meldingen waarbij het me nog nooit is gelukt om handmatig opname 1 te stoppen.

2. Ik kijk een opname en heb twee opnames gepland. Zodra de tweede opname begint wordt het afspelen gestopt. Dan moet ik weer zelf het afspelen starten waarbij ik soms wel een markering aantref, maar meestal niet.

3. DE PVR is zelf vanuit stand-by begonnen met opnemen (op zich heel handig). Vervolgens wil ik kijken en op een zeker moment stopt de opname. Dan gaat na 1 minuut de PVR weer automagisch uit. Kan voorkomen worden door de auto-timer te deactiveren als er een bedieningshandeling heeft plaatsgevonden.

4. Zoals hierboven al staat: PDC (tegenwoordig harder nodig bij Nederlandse zenders dan bij de Vlamingen).

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Om nog even af te dwalen van onderwerp: Als ik Blik op de weg opneem van 20.30 tot 21.05 en dan vervolgens Tros Opgelicht dan gaat het mis. Het eerste programma wordt wel opgenomen maar Tros Opgelicht niet. Ik dien gewoon uit EPG Blik op de weg in te programmeren met een grote uitloop zodat Tros Opgelicht ook mee genomen wordt. Staat dit ook in de handleiding dat dit niet kan?!

 

En als ik TV inschakel en naar RTL4 ga kijken en de opname is voorbij dan schakelt de TopField zonder pardon uit ook al heb je ingetuned op RTL4!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Om nog even af te dwalen van onderwerp: Als ik Blik op de weg opneem van 20.30 tot 21.05 en dan vervolgens Tros Opgelicht dan gaat het mis. Het eerste programma wordt wel opgenomen maar Tros Opgelicht niet. Ik dien gewoon uit EPG Blik op de weg in te programmeren met een grote uitloop zodat Tros Opgelicht ook mee genomen wordt. Staat dit ook in de handleiding dat dit niet kan?!

En als ik TV inschakel en naar RTL4 ga kijken en de opname is voorbij dan schakelt de TopField zonder pardon uit ook al heb je ingetuned op RTL4!

Dit zijn wel de bekende probleempjes en herkenbaar. Hopelijk wordt ook dit nog binnenkort opgelost wink.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee programma's komen toch direct achter elkaar? Daar heb ik op zich weinig problemen mee. Het enige wat dan mis kan gaan is dat Blik pas om bijvoorbeeld 21.07 eindigt. Dan zitr het laatste stuk van Blik uiteraard in het begin van de opname van Opgelicht en missen er enkele secondes. Zou overigens prima opgelost kunnen worden met PDC-implementatie.

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...