Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Een paar dagen geleden heb ik windows 7 geinstalleerd op mijn Sony Vaio VGN-FW21E. Ik ben hier totaal niet tevreden mee omdat sinds ik windows 7 geinstalleerd heb ik bijna niks meer kan..

Onder anderen doen mijn FN combinaties het niet meer en het belangrijkste mijn Blue ray lezer doet het niet meer HELP!!

Ik heb al een paar dagen op internet rondgezocht en met het sony service desk kom ik zeker niet verder omdat ik alleen maar van die bots aan de lijn krijg. ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..

bij voorbaat dank!

Kevin Olijkan

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

bedankt voor de snelle reactie alleen dit werkt dus niet ik heb alles al geinstalleerd van die site met de drivers voor deze laptop heb je misschien een specifieke download?

alvast bedankt!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:

als ik via windows media center mijn blue ray wil afspelen geeft hij deze melding

Als u deze dvd wilt afspelen moet u eerst een afspeeltoepassing installeren die blue-ray dvd's ondersteunt

Geplaatst:
Origineel bericht van: AEO
als ik via windows media center mijn blue ray wil afspelen geeft hij deze melding

Als u deze dvd wilt afspelen moet u eerst een afspeeltoepassing installeren die blue-ray dvd's ondersteunt

Dat is simpel... Dit is een UPDATE voor WinDVD

WinDVD BD 8.0.20.169

What is this?
WinDVD BD is Blu-ray and DVD Movie Playback software

Is this relevant for you?
It is recommended to install this update if you use your VAIO for Blu-ray or DVD playback.

What does it fix?
Improvement of BD-J title compatibility

Manual installation steps
1. Exit all running programs.
2. Download this update and save it to your hard drive.
3. When the download is completed, locate the downloaded file in the location you specified.
4. Double-click EP0000215761.exe to run it.
5. Wait while the wizard updates your software.
6. When the installation is complete, restart the VAIO.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

hmmm raar dat heb ik ook al gedaan maar maar dan doet hij et nog niet :S maarja bedankt voor de reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen