dromo Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Hoi, Ik ben een newbie op de ipbox 910hd., Ik ben begonnen met DGS release 11834, latest uboot+mboot. SD-Pal selecteren op booting werkte prima. Na proberen van aantal E2 images ben ik teruggegaan naar DGS based images maar het was niet meer mogelijk om PAL output te krijgen. Laatste uboot+mboot+r11992 biedt ook geen soelaas. Weer terug naar DGS original 11834, ook geen succes. Booting gaat ok en brengt me in language setup 'scherm' (volgens VFD), maar ik kan het natuurlijk niet zien. Welke boot combinaties ik ook maak (koud+warm), geen verschil. E2 images geven geen problemen die vraag tijdens de setup nog welke output, met AB kan ik dan de juiste selecteren en werkt prima. Iemand enig idee hoe ik weer PAL output krijg voor DGS image?
jdelamain Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 Dit probleem is makkelijk op te lossen door een HDMI kabel aan te sluiten en dan in het menu terug op PAL zetten. Als je geen tV hebt met HDMI aansluiting dan via de computer op webtv en via remote de instelling wijzigen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Gr. jdelamain
Moderator wiz Geplaatst: 27 april 2010 Moderator Geplaatst: 27 april 2010 dat kan simpeler. Zet je box uit. Zet hem weer aan, maar houd de power button en de menu button ingedrukt. Na een tijdje verschijnt resolution op je display. Met de pijltjes toetsen de juiste kiezen, en voila beeld. groet, Wiz VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
dromo Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Geplaatst: 28 april 2010 Ik zal het eens proberen door 'm aan te sluiten op de tv in de woonkamer via hdmi, kijken of de pal setting daarna wel goed staat.
dromo Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Geplaatst: 28 april 2010 De simpele methode werkt niet meer...vandaar mijn post.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen