Gast aficionado Geplaatst: 27 april 2010 Geplaatst: 27 april 2010 In het begin kon ik met DreamBoxEdit de zenderlijst downloaden, aanpassen en uploaden. Als ik nu de zenderlijst download krijg ik een aantal errors te zien. errors in services file: 5 errors in userbouquet.xxxxxx.tv file(s) (TV): 1 Iemand een suggestie?
Gerrit1967 Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 heeft waarschijnlijk te maken dat je niet de goede kanalenlijst heb voor je ontvanger, het verschil zit hem tussen enigma1 en 2
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 dubbele of vervallen zenders en of datastreams kunnen ook dergelijke fouten veroorzaken is niet kritisch eventueel die dubbele of vervallen zenders opspeuren en wissen. ciao The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast aficionado Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Okay, maar hoe kan ik vervallen zenders opsporen? By the way, in al mijn zenderlijsten komen zenders voor als Sdix463637, of zoiets. HD kanalen die ik niet kan bekijken, maar niet weg ga doen ivm aankoop nieuwe TV...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen