vGnp Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Origineel bericht van: tabaksbaars Niemand? Wat voor een elco moet ik hebben en waar zit deze? Is er iemand die er een foto van heeft? Linkje met foto vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast tabaksbaars Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: tabaksbaars Niemand? Wat voor een elco moet ik hebben en waar zit deze? Is er iemand die er een foto van heeft? Linkje met foto vGnp Ik neem dat het dingetje met het rode kruisje vervangen moet worden?
iemand Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 je'p, zit naast de kaartlezer. De elco kost je nog geen euro; mag een gewoon exemplaar zijn met draadjes. Elco heeft wel een polariteit; de min-kant zit richting kaartlezer. en zoals ik daar schreef 22uF bij 25 volt werkspanning oude elco pak je er het makkelijkste af door hem bij z'n metalen huls/kap te pakken met een combinatietang 180 graden te draaien daarna desoldeer je eenvoudig de oude aansluitpennen 10 minuten werk ;-) gr. Erik
Gast 1664 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Mijn soldeerwerkje met deze condensator is hier te zien. Het is best een gepriegel, die smd's zijn errug klein.
Gast tabaksbaars Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Ik heb er een nieuwe in laten zetten, hij doet het weer prima. Bedankt voor het meedenken.
iemand Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Mooi dat ie het weer doet en fijn dat je het even terugkoppelt. Je hebt het "laten doen"; ojee dat koste nu dus een euro EN een fles wijn ;-)) gr. Erik
Gast tabaksbaars Geplaatst: 9 mei 2010 Geplaatst: 9 mei 2010 Origineel bericht van: iemand Mooi dat ie het weer doet en fijn dat je het even terugkoppelt. Je hebt het "laten doen"; ojee dat koste nu dus een euro EN een fles wijn ;-)) Hier in het noorden kost dat een lekkere droge metworst.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen