josjansen Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Heb vorige week een HD pakket besteld bij canaldigitaal, maar ik kan niet zeggen dat het beeld er beter op geworden is. Heb de ontvanger op 1080i ingesteld. OpenPli cccam 2.1.4 et8000
Gast SatMann Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 wel, als je dan eens naar een HD zender gaat dan zal je het verschil wel zien nu nog te hopen dat je niet op een CRT zit te kijken, want dan zal je weinig verschil zien.
josjansen Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Geplaatst: 28 april 2010 Heb een nieuwe HD zender lijst geladen van astra 23 dus ik kijk zeker op een HD zender.En ik heb een Sony bravia ful HD 46 inch, dus dat moet ook het probleem niet zijn denk ik. et8000
satdoc Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 het content moet ook in HD zijn zoals op disc HD showcase dan moet het verschil goed te zien zijn ned1 ect hebben veel SD+ zoals het schaatsen met OS winterspelen en je moet via Hdmi of component je box op de tv aansluiten dus niet via scart ect anders zie je nog geen verschil
Thomas2000 Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Hier zie je het het beste met dicovery hd showcase, voor de rest is het verschil kleiner. Film 1 hd is ook duidelijk mooier. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
aukemuis Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Had van de week Sport1HD met Golf aan staan en dat zag er ook echt een stuk beter uit
josjansen Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 Ja dat klopt die zender ziet er bij mij ook duidelijk beter uit, maar bij de zenders ned1-2-3 rtl4-5-7 sbs6 veronica en net5 zie ik zeer weinig verschil. et8000
sens Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Ze blijven de boel ernstig comprimeren. Als je een goede kwaliteit sd uitzending hebt, zoals op BBC en Duitse zenders, dan heb je vaak al prima beeld. Dan hoeft zo'n zwaar gecomprimeerde hd uitzending niet beter te zijn. dreambox 500HD - dreambox 800 HDse - visiosat bi-satellite (4 lnb's)- 2 x spaun diseqc 2.0 switch 4/1
Satdorus Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Dat kan wel kloppen Jos. Dat is allemaal opgekrikt sd materiaal wat ze laten zien. Wordt er niet beter van. Maar er komt meer en meer hd materiaal..... We moeten dus nog geduld hebben.
josjansen Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 Dus eigenlijk betaal je voor iets wat er niet is. CD bied het wel aan ,maar leveren het niet.Ze houden de mensen dus eigenlijk voor de gek. et8000
Satdorus Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Er komt af en toe wel een film en sport uitzending voorbij in hd. Dan ben ik toch wel blij dat ik dat in hd kan bekijken.
Gast aart44 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: josjansen Dus eigenlijk betaal je voor iets wat er niet is. CD bied het wel aan ,maar leveren het niet.Ze houden de mensen dus eigenlijk voor de gek. Je moet het niet omdraaien de zenders hebben HD versies en die geeft CDS door als de zenders weinig echte HD uitzendingen hebben moet je daar zijn. CDS is alleen een doorgeefluik als het echte HD is geven ze echte HD door.
josjansen Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: aart44 Je moet het niet omdraaien de zenders hebben HD versies en die geeft CDS door als de zenders weinig echte HD uitzendingen hebben moet je daar zijn. CDS is alleen een doorgeefluik als het echte HD is geven ze echte HD door. Ja dat klink logisch aart44, als er een oude film wordt uitgezonden dan kan dit natuurlijk ook geen HD zijn. et8000
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: josjansen Dus eigenlijk betaal je voor iets wat er niet is. CD bied het wel aan ,maar leveren het niet.Ze houden de mensen dus eigenlijk voor de gek. CD biedt niets aan, ze transporteren het alleen, dat de omroepen het niet uitzenden kan je CD niet kwalijk nemen. Dat zou het zelfde zijn om een kleurentelevisie fabrikant te verwijten dat de Vara (b.v.) zwart/wit films uitzend, ze verkopen kleuren TV's maar leveren geen kleurenfilms.
Triax-88 Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: josjansen Ja dat klink logisch aart44, als er een oude film wordt uitgezonden dan kan dit natuurlijk ook geen HD zijn. Vergis je niet, alle oude bioscoopfilms die op film (celluloid) zijn opgenomen kunnen makkelijk omgezet worden naar full HD. Heb hier zelf bijvoorbeeld "once upon a time in the West" in 1920x1080. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen