Ga naar inhoud

[Internet] KPN verhoogt internet snelheden...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Annex B is een oude ISDN lijn naar mijn weten, en zo ver ik van KPN begrepen heb storen die dingen gigantisch in vergelijk met een analoge Annex A lijn

Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok

• Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

• Moderator
Geplaatst:

ADSL in combinatie met een analoge lijn is annex A.

ADSL in combinatie met ISDN is annex B.

ISDN gebruikt een groter deel van het beschikbare frequentie spectrum, daarom is bij annex b het gebruikte frequentie spectrum naar "boven" verschoven.

Daarom dien je afhankelijk van wat voor huis aansluiting je hebt, de juiste "annex" te gebruiken.

Wanneer je de verkeerde splitter gebruikt, of niet het juiste ADSL modem krijg je inderdaad problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Actief: 3 dagen, 12:12:01

DSL-type: G.992.1 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 928 / 8.000

hier wel laugh

Geplaatst:
Origineel bericht van: Roel66
Actief: 3 dagen, 12:12:01

DSL-type: G.992.1 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 928 / 8.000

hier wel laugh

Sneller gaat het ook niet worden G.992.1 annex A is ADSL-1

Dus wachten op een ADSL2 upgrade van de wijkcentrale
  • 3 weken later...
Gast Merkedesch
Geplaatst:

Ik dacht dat de verbindings snelheid "gratis" verhoogd werd??

Na thuis komst van een lange afwezigheid..Is mijn verbinding "gratis" verlaagd...!!!! mad

Mijn verbinding was altijd 8.024kbps

nu nog maar:

Actief: 0 dagen, 11:50:04

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.024 / 6.816

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]:

Ff bellen met de KPN en laten ze nu naar 3 jaar niet met een K** excuus aankomen waarom de snelheid verlaagd is???In plaats van verhoogd..

Edit:

Heel snel telefoontje naar de KPN gehad...resultaat??

Opgezegd door KPN hun wilden niets doen voor mij???Klagen moest ik maar bij een andere provider gaan doen!!

Ga vooral zo door KPN met je (huidige / toekomstige) klanten.

Gr.Merkedesch

Geplaatst:

Wees gerust je bent niet de enige met dit probleem. KPN maakt tegenwoordig gebruik van een techniek genaamd DLM welke automatisch de correcte waarden moet toekennen aan modems van eindgebruikers.

Deze zou in stapjes de snelheid moeten verhogen of aanpassen. Gezien de vele reacties op tweakers en KPN gebruikersgroepen lijkt het bij een aantal mensen niet goed te gaan. Zo is mijn verbinding ook al een tijdje aan het fluctueren tussen de 8000 en 4000. Wat ik begrepen heb wil KPN dit voor eind deze maand op orde hebben.

Helaas wel jammer dat men deze informatie niet meegeeft aan hun eigen eerstelijns ondersteuning. Als je als klant gewoon duidelijke en eerlijke informatie krijgt ben je al een stuk sneller geneigd de aanbieder het voordeel van de twijfel te gunnen dan wanneer je het standaard riedeltje over plaatsen bij ISRA punt en de bekabeling wilt gaan afdraaien.

Geplaatst:

heb hier nog niks vernomen van die hele snelheidsverhoging.

Als ik inlog op mijn KPN dan mag ik vernemen dat ik wel 16mb zou moeten hebben, dus maw ik betaal er al wel voor.

Ik denk dat ik eind deze maand die gasten ga bellen en het maar mooi op een 8mb snelheid laat. Scheelt me weer 15eurie in de maand!

Geplaatst:
Origineel bericht van: XtremeNooB
heb hier nog niks vernomen van die hele snelheidsverhoging.

Als ik inlog op mijn KPN dan mag ik vernemen dat ik wel 16mb zou moeten hebben, dus maw ik betaal er al wel voor.

Ik denk dat ik eind deze maand die gasten ga bellen en het maar mooi op een 8mb snelheid laat. Scheelt me weer 15eurie in de maand!

Heb ik dus ook gedaan (bellen), had ik beter niet kunnen doen.

Van stabiele 8Mb verbinding naar een gammele 4Mb nu ipv de 16 sick

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Als ik telefonisch aangeef dat ik naar een basis van 8 wil ipv die 'zogenaamde' extra van 16 dan moet het toch goed komen lijkt mij.

Maargoed Groningen (stad) is dus ook nooit niet verhoogd naar de beloofde 16 begrijp ik hier uit.

Geplaatst:

Ik zit dichter bij jou in de buurt als de stad zelf wink

Ik zou ff wachten met bellen, ze zijn niet zo lekker bezig op het moment.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Juist wel bellen. Ik heb hier ook veel problemen gehad met kpn en nu weer terug op 17000.

Maar die dlm is gewoon waardeloos. Die troep moeten ze er meteen weer afgooien.

Klein beetje storing op de lijn en modem word meteen lager in getraind.

Heb nu wel de nieuwe modem met witte achterkant gekregen.

Dat brengt weer als nadeel mee dat je daar maar 3 poorten van kan gebruiken omdat 1 voor tv is.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Da's de experiabox dus, volgens mij kan je deze Lan aansluiting met doppie gewoon gebruiken.

Is mij trouwens de geadviseerd de 780 te blijven gebruiken ivm de degelijke voeding ipv de printplaatvoeding van de witte experiabox.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Het is de Thomson TG789vn en heb doppie er al uitgehad maar kreeg geen internet op die poort

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.