POLAKS Geplaatst: 28 april 2010 Geplaatst: 28 april 2010 Op 24, 27 en 28-4-2010 heb ik een Windows Update gehad met als type Critical Update. In System Restore kan ik scannen naar affected programs maar daar komt te staan None detected. Nu vraag ik me af wat de zin is van het updaten als er geen aanpassingen gedaan worden. Of zijn het (onzichtbare, @#$%^*&^% wat heb ik een hekel aan zoiets) aanpassingen die ik niet ongedaan kan maken? Ik gebruik Win7 64bit.
winwiz Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Er gebeurt nu eenmaal veel op de achtergrond onder de motorkap met dit soort updates. Als je nu eens kijkt naar de geïnstalleerde updates en dan het bijbehorende kb...... artikel leest, kun je precies zien wat het doet en welke files worden aangepast. Vaak heeft een update ook betrekking op het gedrag op situaties en niet het fixen van een programma ofzo. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
POLAKS Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Dank je, ik dacht overigens dat het alleen om fixes ging bij deze updates. "Vaak heeft een update ook betrekking op het gedrag op situaties", dit zijn toch ook wijzigingen in de software of de instellingen daarvan. Vandaag 29-4 staat er wel een KB nummer bij, bij de bovengenoemde data staat geen KB nummer en ik kan dus niet kontroleren wat dat was (vandaar dat ik dat ook zo eng vond).
winwiz Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Je kunt via update altijd kijken welke updates er allemaal zijn uitgevoerd. Hier staat altijd een KB nummer bij. Van daar uit kun je de beschrijving opvragen bij M$ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
POLAKS Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Ja dank je, bij Windows Update onder View update history is het allemaal duidelijk te zien. Het zijn bijna allemaal > Definition Update for Microsoft Security Essentials - KB972696 (Definition ....) Het zijn dus updates van Microsoft Security Essentials en die kunnen niet verwijderd worden (Once you have installed this item, it cannot be removed) vandaar dat deze bij Sytem Restore niet zichtbaar zijn. Mijn vraag is hiermee beantwoord. Dank u.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen