Ga naar inhoud

Eredivisie live

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: paqbro
ECV = Eredivisie Carnavals Vereniging.

2 kanalen extra en ik ben weer van de partij (zou er zelfs 15 euro voor over hebben)

Doe ik ook weer mee !

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Ik heb toch het merendeel van de kampiouen op 111111111111111111111111111111 gezien...

Ja, maar toch uiterst irritant als je NAC-Twente volgt, het is uitermate spannend, Twente krijgt de ene kans na de andere..........en ze schakelen over naar Nijmegen!

Als ze echt een schakelkanaal willen moeten ze even in de leer bij onze Duitse vrienden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: iRuud
Origineel bericht van: iRuud
Iemand een idee waar dat ECV voor staat?

Origineel bericht van: vGnp

Prima, dan weet ik dat ECV 1 t/m 4 niet bestaat.. ;-)
en dat het gewoon Eredivisie Live 1 t/m 4 moet zijn.

Maar het kort zo lekker af! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: jedeje
Maar weer even terug on topic.

Ik duim er ieder weekend weer voor, dat CD tijdig overschakelt van Sport 1.2 naar Eredivisie Live 2. Dan valt er in ieder geval tussen 2 kanalen te zappen.

Gaat niet altijd goed.... laat ze dus eerst maar eens met een volwaardig 2de kanaal komen voor aan een 3de en/of 4de te beginnen.

Voorlopig zit ik nog 49 minuten te duimen.

Gr
JeDeJe

Ik begrijp niet hoe men erop op komt om twee live sportkanalen te delen. Er zijn veel meer keuzemogelijkheden en die bijten elkaar niet.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Ik vind het heel logisch dat ECV2 gedeeld wordt... want zo vaak zend ECV2 niet uit....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Als je op vier zender tekst TV hebt... dat vind ik ook zonde van de bandbreedte. Veel kanalen zijn nu dubbel, Film en Sport kanalen... Oké, niet iedereen heeft al een HD ontvanger, maar als een je mensen lichtjes pusht naar een HD ontvanger die Film en Sport hebben, hebben ze ook de HD kanalen erbij smile

Dan heb je weer ruimte op de 19.2 E. Veel kanalen worden meerdere malen aangeboden op één positie, wat is de reden dat ze dit niet doorprikken? Technisch niet mogelijk of heeft het een andere reden? Zo zou je heel veel kanalen kunnen betrekken van andere aanbieders en de vrije ruimte kunnen benutten voor het aanbieden van andere zenders (EVC 1-4).

Wanneer stopt UPC met uitzenden op de 19.2 E? Ze hebben volgens mij het gehele aanbod al op de Thor zitten.

Vaak kan er nog wel een zender bij een transponder op...

Ik zie ook EVC2 op de Thema transponder, wordt dit kanaal wel eens gebruikt? Kunnen ze anders niet de kanalen op de transponder zetten en alleen inschakelen op het moment dat er een wedstrijd is, dan wordt de bandbreedte alleen gebruikt op het moment dat er gevoetbald wordt... niet teveel kanalen bijzetten, want dan gaat tijdens een voetbalwestrijd de kwaliteit van de andere zenders op dezelfde transponder ook omlaag frown

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Geplaatst:

Wat CD voor heeft met ECV2 op de themapakket TP is mij ook een raadsel, het laatste dat mij bekend is geworden is, dat carchannel hier wordt getest, maar dat zou, als dat nog steeds het geval is, inmiddels al een maand zo zijn en dat lijkt mij stug. Het kan natuurlijk zijn dat carchannel hier nu definitief zit, maar waar is dan de EPG en waarom wordt de naam dan niet in Carchannel omgedoopt? Dus hier geloof ik ook niet in.

Wat mij betreft, hernoemen ze dit kanaal naar 'TEST'of zoiets. Ik heb dit kanaal gisteren van de ontvanger afgegooid, want ik geloof er niet meer in dat ECV2 hier ooit opkomt.

Met die 2 nieuwe TP en ombouw van de thema TP had ik ook zeker verwacht, dat CDS ECV3 en 4 erbij zou zetten, al of niet met prijs aanpassing, maar er is niets dat hierop wijst, helaas. Toch zou ik er niet raar van opkijken, als voor aanvang van de nieuwe competitie, CDS alsnog ECV2, 3 en 4 erbij zet.

Mijn broer Alfons wist me te vertellen, dat CDS wat gaat doen aan de erbarmelijke kwaliteit van ECV2/Sport1.2, wie weet heeft CDS meer in petto.

Nogmaals, er is niets dat hier op wijst, helaas.

Geplaatst:

CDS is één al verrassing. Car Channel was vannacht al te zien op de zender Boomerang, vanochtend was deze opeens weer weg.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Gast buikje
Geplaatst:

wanneer eredivisie live in hd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: buikje
wanneer eredivisie live in hd.

Laten we eerst beginnen met uitzenden zonder aura's en blokvorming

DM 800HD open pli

T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West

Amiko Alien

Samsung LE40A856

Geplaatst:
Origineel bericht van: René Verbiest
Wat CD voor heeft met ECV2 op de themapakket TP is mij ook een raadsel, het laatste dat mij bekend is geworden is, dat carchannel hier wordt getest, maar dat zou, als dat nog steeds het geval is, inmiddels al een maand zo zijn en dat lijkt mij stug.

Hoi René,

Vanmorgen was die transponder enige tijd compleet FTA en inderdaad zat op het ECV2 kanaal nog steeds CarChannel.

Geplaatst:
Ik vind het heel logisch dat ECV2 gedeeld wordt... want zo vaak zend ECV2 niet uit....

Ik zeg ook niet dat ik het niet logisch vind dat het kanaal wordt gedeeld, maar dat de keuze van de kanalen niet logisch is. Als voetballiefhebber komt het regelmatig voor dat er op ECV2 en Sport1.2 een live voetbalwedstrijd is, dan zijn er toch wel andere keuze te verzinnen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Dat probleem met ECV2/Sport1.2 is al lang opgelost. Er bestaat namelijk een MPEG4 versie van Sport1.2 die niet door ECV2 word onderbroken...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Dat probleem met ECV2/Sport1.2 is al lang opgelost. Er bestaat namelijk een MPEG4 versie van Sport1.2 die niet door ECV2 word onderbroken...

Was ik effe vergeten! blush

je hebt helemaal gelijk.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen