AEO Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Hallo, Vanmiddag wilde ik mijn mail checken, er kwamen 8 mailtjes binnen, maar ik kon ze niet zien, en er verscheen een melding over fouten bij de ontvangst, waarop ik moest klikken, toen verscheen dit bericht, dat het bestand C:\Users\AEO\AppData\ Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst wordt gebruikt en niet kan worden geopend. Sluit de toepassingen waarin dit bestand wordt gebruikt en probeer het opnieuw. U moet wellicht de computer opnieuw starten. Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg Outlook 2007 niet meer aan de praat, ook een mailtje met SHIFT-DELETE verwijderen lukt niet meer. Terwijl ik vanmorgen nog gewoon mail kon ontvangen en verzenden. Verzenden lukt ook niet meer, dus.......is er iemand die er meer verstand van heeft dan ik? Al vast bedankt. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Bigsat Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 hier de gouden tip.... ga naar start en dan naar uitvoeren en typ dit in > outlook /resetnavpane en dan werkt het weer
AEO Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Al vast bedankt, maar als ik dat invoer verschijnt deze melding: Kan het bestand >outlook/resetpavane niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het opnieuw. Ook systeemherstel heeft niets opgeleverd. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
AEO Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Overigens, als ik Outlook 2007 opstart, verschijnt deze melding: Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Er zijn fouten opgetreden in het bestand. C:\Users\AEO\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst Sluit Outlook en alle toepapassingen af die gebruikmaken van e-mail en gebruik het hulpprogramma voor het Postvak In (Scanpst.exe) om fouten in het betand vast te stellen en te repareren. Ik weet niet eens hoe ik dit moet doen, jammer dat Outlook Express niet gebruikt kan worden bij Windows 7 Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
waveman Geplaatst: 29 april 2010 Geplaatst: 29 april 2010 Vaak gebeuren dit soort vreemde dingen na een update(lees kwaadwillende beveiligings probleem) van microsoft update....
AEO Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Inderdaad krijg ik zo nu en dan updates binnen van Windows, dat was vanmiddag ook het geval, vanmorgen werkte mijn e-mail nog gewoon, vanmiddag ging mijn laptop de nieuwe essentiële updates installeren toen ik hem opstartte! En ik las dat essentiële updates niet kunnen worden verwijderd, ook niet met een systeemherstel, want dat heb ik ook gedaan, echter zonder resultaat! Ik vrees dat er dan nog veel meer mensen met dit probleem geconfronteerd gaan worden! Maar hoe kan ik mijn mailtjes nu te pakken krijgen? Want telkens zie ik dat er 8 mailtjes binnenkomen, maar te zien krijg je ze niet, en mail verzenden gaat ook niet meer. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
AEO Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Geplaatst: 29 april 2010 Gelukt! Mijn Outlook 2007 werkt weer, maar het was een hele uitzoekerij! Ik heb met Scanpst.exe het probleem opgelost, maar iedereen in ieder geval bedankt voor de reakties, groetjes en tot de volgende keer. AEO Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Gast ozzo Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Mooi dat het gelukt is, maar ook de tip had het probleem op kunnen lossen als je exact ingetoetst had wat de tipgever opgaf : Citaat: en typ dit in > outlook /resetnavpane En jij kreeg terug : Citaat: Kan het bestand >outlook/resetpavane Tikfoutje dus ? ;-))))
Jean-Claude Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 een spatie tussen "reset" en "/resetnavpane" zou ook wel eens kunnen helpen DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen