freak Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 dm800 met pli jade kon geen tuner vinden open gemaakt, en de tuner zat er inderdaad maar half in eringedouwd vanaf dit moment boot hij nog wel, zie ik op het display maar krijg geen beeld meer via scart? ook krijg ik geen verbinding meer via dreamup? dus kan hem ook niet opnieuw flashen
Cobus R Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Dat kan wel als hij nog een netwerkverbinding heeft. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
mobieltje Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: freak ook krijg ik geen verbinding meer via dreamup? dus kan hem ook niet opnieuw flashen Gewoon flashen via de webinterface, klik hier voor uitleg Grts.
bigtwin Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: freak open gemaakt, en de tuner zat er inderdaad maar half in eringedouwd vanaf dit moment boot hij nog wel, zie ik op het display maar krijg geen beeld meer via scart? Heb je het bord niet doormidden gedrukt? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
freak Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 via de browser wil hij ook niet flashen hij blijft dan maar op dhcp staan
Cobus R Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Het enigste is dan om te proberen met hyper terminal in het menu (boot) kunnen komen om daar bv een ip adres erin te zetten en dan te flashen. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
freak Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 als ik de dreambox aanzet zie ik in hyperterminal een aantal rare tekens verschijnen hoe kan ik dan het ip veranderen? ps. wat me wel opvalt, als ik de dreambox aanzet, gaan de netwerk lampjes even een paar seconden branden, en dan stoppen ze ook als hij helemaal is doorgeboot, blijven de netwerk lampjes uit?
Cobus R Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Hang er maar eens een andere voeding aan want rare tekens in het bootscherm hoort niet hoor als hij het dan nog niet doet terug naar de verkoper. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
freak Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 kan ik een voeding van een 500 gebruiken? ps. ik meet 12.4 op de voeding
eagle Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 ja hoor als je geen hd erin hebt gr eagle Origineel bericht van: freak kan ik een voeding van een 500 gebruiken? ps. ik meet 12.4 op de voeding
freak Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Geplaatst: 30 april 2010 exact hetzelfde met een voeding van een dm500
Cobus R Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Dan denk ik dat je terug moet naar de verkoper. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen