Gast Kimble Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Citaat: Internetters blazen rokje omhoog BRUSSEL - Bij een verjaardag wordt normaal gesproken alleen naar kaarsjes geblazen. Het mannenblad Ché, dat tien jaar bestaat, zegt liever rokjes omhoog te blazen. Het Belgische tijdschrift daagt alle lezers uit mee te blazen in de opvallende internetwedstrijd 'The Blow Job'. Bezoekers van http://www.che.be/10years/ krijgen een bevallige dame voorgeschoteld. Wie hard blaast in de microfoon van zijn computer ziet het zwarte zomerjurkje opwaaien. De beste puffers worden beloond met een blik op het slipje van de Ché-babe. Opmerking van de redactie: vergeet niet te ademen tijdens het blazen. Bron: Ad.nl Tip, je kan beter fluiten als blazen
Gast Agent Mike Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 nou ik kan blazen wat ik wil. maar er gebeurt helemaal niets...
RVP Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: Agent Mike nou ik kan blazen wat ik wil. maar er gebeurt helemaal niets... Dan doet je microfoon het niet, ik blaas hem zo omhoog hoor.
Gast Agent Mike Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 nee. mic doet het wel. volgens mij, is mijn flashplayer 10 niet goed.
Sjattuh Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 Origineel bericht van: Agent Mike nee. mic doet het wel. volgens mij, is mijn flashplayer 10 niet goed. het helpt als je je handen om de kop van de mic houdt... ipv om de kop van... umh ja... blaas ze. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Opuske Geplaatst: 30 april 2010 Geplaatst: 30 april 2010 gewoon fluiten ipv te blazn en dat rokje gaat zo naar boven tot de top
ferrarisat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Agent Mike nou ik kan blazen wat ik wil. maar er gebeurt helemaal niets... gebruik een compresor word je ook niet moe DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Con Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Agent Mike nou ik kan blazen wat ik wil. maar er gebeurt helemaal niets... Je moet blazen niet zuigen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast skystar Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Whahahahaha, vergeet niet dat ze toestemming vragen voor je mic EN camera. Wil de gezichten wel eens zien met de rooie koppies erop. Martin
leo1949 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Con Je moet blazen niet zuigen. Zuigen gaat wel hoor, dan lijkt het net of ze een pofbroek aan heeft. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Con Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: leo1949 Origineel bericht van: Con Je moet blazen niet zuigen. Zuigen gaat wel hoor, dan lijkt het net of ze een pofbroek aan heeft. Volgens mij hebben wij dezelfde humor . . . ook gezien een aantal eerdere opmerkingen. Fun. HG CC PS wat zou het toch leuk zijn als we elkaar allemaal eens een keer zouden ontmoeten. Toch zeg ik, niet doen . . . Zo is het leuk en blijft het leuk . . . toch? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Bigfoot Geplaatst: 6 mei 2010 Geplaatst: 6 mei 2010 Niemand een printscreen van een succesvolle poging? Een blowjob laat ik liever aan haar over....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen