Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Ik heb geprobeerd mijn funcard te programmeren. Dit is niet helemaal goed gegaan. Nu wil ik opnieuw mijn funcard programmeren. Echter ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn funcard wil wissen (erase). Dit gebeurd zowel bij chipcat als ***geen-reclame***. Wie weet hiervoor een oplossing? Reacties graag naar dongen99@wishmail.net. Bij voorbaad dank!
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Reakties kun je hier lezen dan heeft een ander er ook wat aan. Kun je de kaart wel uitlezen? Als dat ook niet lukt dan is er wat fout met de verbinding. Serieele poort, kapotte of verkeerde kabel, verkeerde poort ingesteld etc etc
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Ik kan de kaart wel uitlezen! Goldcard programmeren lukt wel!
Gast Geplaatst: 16 juli 2002 Geplaatst: 16 juli 2002 Ik stel voor dat je de zoekfunktie van het forum gebruikt. Zoek op ***geen-reclame*** en je komt diverse discussies hierover tegen.
Hemant Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Volgens mij heb je hem bij het erasen op de verkeerde stand stan moet volgens mij 2 zijn. Suc6 ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Normaal wordt de kaart vanzelf geérased.Dus wat het probleem is ?? Daar het wel lukt met een goldkaart ,denk ik eerder aan een verkeerde kaart instelling Heb je wel bij Cip cat de juiste kaart instelling gebruikt??Fun -card ,at 90s8515+24c64 Het laatste bericht van moderator s ??? slaat ook nergens op ,en als moderatoror kun je dan best ook in alle stilte laten begaan zonder U te vermengen in zaken waar je ook geen verstand van hebt.Sorry maar zo voel ik het. Ben benieuwd hoelang het zal duren, voor het onderwerp zal gesloten worden .??????
Gast Geplaatst: 17 juli 2002 Geplaatst: 17 juli 2002 Ben je gek waarom zou de topic gesloten moeten worden. Ben het niet helemaal met je eens dat mijn opmerking zinloos is want oplossingen voor ***geen-reclame*** zijn al vele malen behandeld in sektie Programmeer hard- & software . Hij moest alleen even kijken welke oplossing bij hem past. Maar jouw bijdrage word best gewaardeerd hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen