mobieltje Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: DeBeek En de "Regenbug" heeft nooit in de 800/8000 gezeten. Klopt, die waren er toen nog niet Maar het lijkt er wel verdacht veel op. Ik schrik toch wel van het aantal problemen hoor, zoals als de regenbug, daar schrik ik van. Ik wacht nog wel even. Bij 2x DM800 vanaf dag 1 geen enkel probleem !!!!! Een regenbug, gekker moet het niet worden. Grts.
satdr Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Draait nog steeds als een zonnetje hier op de dm800 Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
bigtwin Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Ik moet zeggen dat ik ook geen problemen heb, behalve een sd kaart die nu met de automount op een andere plek gemount wordt... Maar da's eigenlijk geen fout. Ook ik ken die regenbug niet en had er nog nooit van gehoord. Misschien is de regenbug, de bug die het dak niet up wilt om de uitrichting eens te controleren? Hier in ieder geval prima signaal, ofwel geen probleem op de 8000. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
DeBeek Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Citaat: Ook ik ken die regenbug niet en had er nog nooit van gehoord. Misschien is de regenbug, de bug die het dak niet up wilt om de uitrichting eens te controleren? Dat komt omdat deze bij de 800 / 8000 nooit heeft bestaan, Maar deze bug zat in de eerste series van de 7025.
Neptunus Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: bramj Origineel bericht van: bramj Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: bramj Hi, Ik heb problemen met opnames naar mij NFS-share met de nieuwe kernel om de 10 seconden zie ik mpeg blokken. Getest met BBC-HD, als ik naar de netwerk performance kijk op mijn NFS server zie ik databurst van 11Mbit om de 10 seconden. Bij de oude kernel heb ik een een constante datastroom van 1,5 mbit, en geen enkel probleem , geen blokken in beeld, BBC-hd ik kan met de oude kernel zonder problemen gemakkelijk 2 hd en 3 sd tegelijk opnemen. Iemand anders met een NFS share tegen dit probleem aangelopen Bram Is dit inmiddels opgelost bij jou? Ik ben nog niet overgestapt maar als dit verschijnsel wordt veroorzaakt door de nieuwe versie sla ik effe over. Nee, ik wacht op een reaktie van andere gebruikers of zij ook problemen ondervinden met NFS share's. , anders moet ik een list verzinnen. As ik BBC-hd stream naar vlc heb ik geen problemen, dus een nette datastroom van 1,5 Mbit. Bram Nog maar eens flashen dan? Zojuist met orginale image van Dream "Images (opendreambox-1.6)" getest Heeft ook nieuwe kernel. Geen hakels in NFS share opname's 5 opnames tegelijk Netwerkperformance op NFS-share , 5 hd-opname's en BBC-hd opname kijken geen centje pijn. 4 tot 5MB naar nfs share en 1.9MB van NFS terug naar dreambox Groet Bram Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Nowtv Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Dan laat het maar gekker worden. Box 1 met de oude firmware geen uitval. Box 2 met de nieuwe firmware wel uitval. Box 1 opnieuw geflasht met de nieuwe firmware en uitval. Box 2 opnieuw geflasht met de oude firmware en geen uitval. Het komt hoofdzakelijk voor op de TVV kanalen en sbs6HD. Meer kan ik er niet van maken.
bramj Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 @Neptunus Citaat: Nog maar eens flashen dan? Waarom..?...opnieuw flashen..
Henksat Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Origineel bericht van: Nowtv Dan laat het maar gekker worden. Box 1 met de oude firmware geen uitval. Box 2 met de nieuwe firmware wel uitval. Box 1 opnieuw geflasht met de nieuwe firmware en uitval. Box 2 opnieuw geflasht met de oude firmware en geen uitval. Het komt hoofdzakelijk voor op de TVV kanalen en sbs6HD. Meer kan ik er niet van maken. Nou, een leuk projectje voor je om eens een log te pakken zien te krijgen. Daar kunnen we wat mee, zo kunnen we niks. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
hemertje Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 als ik SBS6 zou moeten kijken zou ik ook de hik krijgen DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Nowtv Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Maar dat is een ander verhaal. Maar dat was niet de discussie, toch.
Gast Opuske Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Hier loopt die perfect op de dm800 hoor......2 dagen nu zonder freezes ed. Ben zeer blij.
likus Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Hier ook; geen probleem! DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
bliksem Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 8000 draait goed bedankt Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
klaas Geplaatst: 3 mei 2010 Geplaatst: 3 mei 2010 Op m'n dm800 werkt ie perfect, geen hikups of uitval of andere vreemde zaken. Alles werkt naar behoren. Nu nog wachten totdat m'n dm8000 terug van reperatie is dan kan ik die ook van deze mooie image voorzien. Nogmaals dank! Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen