Ga naar inhoud

[Release!] OpenPLi - morgen met nieuwe kernel - flash nodig

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: Harley
Iemand de laatste webbrowser al aan de gang in de nieuwe kernel OpenPLI. Lukt hier niet.

welke webbrowser gebruik je?

met firefox ervaar ik hier geen problemen

Linkie naar firefox die op een dream draait? Denk dat jij web-interface bedoelt wink

netwerkbrowser bedoel je dan?

Nee ik bedoel een webbrowser, draait wel op een 1.6 dream elite. Dus vandaar mijn vraag of iemand het al draaien heeft op openpli.

VU+ Duo2 - PrismCube

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

heb ik iets gemist, is het een plugin ofzo?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
heb ik iets gemist, is het een plugin ofzo?

Klikkerdeklik

[small]Is 50 Mb, kan hem hier dus niet aanhangen[/small]

ah, vandaar

weer zo'n binaire plugin die de maker waarschijnlijk dient aan te passen naar de laatste stand, helaas staat ihad vol met deze externe plugins

het zou zoveel beter zijn voor de community dat als the third party plugin makers hun sources ergens zouden hosten, bv op sourgeforce, zodat iedere imagemaker er vrij gebruik van kan maken...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Waarvan QT-Webbrowser het beste draait hier op de dreambox. Je hebt echter wel een toetsenbord en een muis nodig, mijn draadloze usb toetsenbord en muis werken perfect op de dreambox, dus wel zorgen dat je een muis en toetsenbord hebt die op de dreambox werken anders kun je niks met de browser.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Happy2000
Waarvan QT-Webbrowser het beste draait hier op de dreambox. Je hebt echter wel een toetsenbord en een muis nodig, mijn draadloze usb toetsenbord en muis werken perfect op de dreambox, dus wel zorgen dat je een muis en toetsenbord hebt die op de dreambox werken anders kun je niks met de browser.

Welke image?

Mijn logitec werkte al 2 jaar terug op de 7025, nu dus ook niet.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Hier even een afbeelding van de browser die op de dreambox draait.

Image is Dream elite OE1.6

Je moet wel de usb-hid drivers installeren voor je toetsenbord en muis.

post-122-1318260930,3479_thumb.jpg

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro4
Ik heb een update gedaan en nu is mijn zenderlijst gewijzigd? Is dat normaal? Lijkt me niet handig?

Als je een update hebt gedaan vanaf een punt waar je nog een oudere lijst had ja, dan is dat normaal.
Een update bekijkt alles wat er nieuwer is dan de huidige situatie, of dat nu een plugin of een zenderslijst is.

Wil je dat niet de volgende keer kun je dat zo oplossen:

Eventueel een henksat lijst downloaden via de downloads, naar je eigen PC halen met DBedit, lijst in de box via menu verwijderen en eventueel aangepast met DBedit terug naar je box zenden.
De lijst komt dan niet voor als geïnstalleerde plugin en wordt met een update niet overschreven.

Zo werk ik zelf ook, omdat mijn lijsten bijna dagelijks bijgewerkt worden.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Henksat
Ik heb een update gedaan en nu is mijn zenderlijst gewijzigd? Is dat normaal? Lijkt me niet handig?

Als je een update hebt gedaan vanaf een punt waar je nog een oudere lijst had ja, dan is dat normaal.
Een update bekijkt alles wat er nieuwer is dan de huidige situatie, of dat nu een plugin of een zenderslijst is.

Eventueel een henksat lijst downloaden via de downloads, naar je eigen PC halen met DBedit, lijst in de box via menu verwijderen en eventueel aangepast met DBedit terug naar je box zenden.
De lijst komt dan niet voor als geïnstalleerde plugin en wordt met een update niet overschreven.

Hoi Henksat,

Nog een vraagje:
Ik heb de lijst die er voor de update opstond op mijn pc staan. Als ik nu de huidige zenderlijst op de 8000 verwijder en daarna de bestaande lijst op mijn pc op de 8000 zet wijzigd hij dan met een update? Doe ik het dan goed? Of ziet hij tijdens de update de zenderlijst weer als oud en vernieuwd hij hem dan weer?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Hoi Henksat,

Nog een vraagje:
Ik heb de lijst die er voor de update opstond op mijn pc staan. Als ik nu de huidige zenderlijst op de 8000 verwijder en daarna de bestaande lijst op mijn pc op de 8000 zet wijzigd hij dan met een update? Doe ik het dan goed? Of ziet hij tijdens de update de zenderlijst weer als oud en vernieuwd hij hem dan weer?

Zoals je hierboven beschrijft is wat ik bedoel, dan doe je het goed.
Maar als je weleens gebruik maakt van de auto(timer) zou ik mijn nieuwste lijst naar jouw wensen aanpassen en die gaan gebruiken.
In de lijst van 1 mei zitten een paar bugjes in waar je verder niks van merkt, alleen de autotimer verslikt zich erin.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Misschien een domme vraag maar ik kan het niet vinden in het menu. Waar moet ik zijn om de bestaande zenderlijst te verwijderen?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Misschien een domme vraag maar ik kan het niet vinden in het menu. Waar moet ik zijn om de bestaande zenderlijst te verwijderen?

De groene knop is downloaden, de rode is verwijderen.

Member of the PLi team

Geplaatst:

De groene knop is downloaden, de rode is verwijderen.

Bij applicaties???

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Bij applicaties???

Ja

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen