Ga naar inhoud

[Release!] OpenPLi - morgen met nieuwe kernel - flash nodig

Aanbevolen berichten

Gast zzzzzzz
Geplaatst:

Ik heb nog eens een update gedaan en kan met plezeier zeggen dat het probleem met de cabletuner nu ook opgelost is.

De automatische scan werkt ook.

Conclusie : ik ben heel blij met deze kernel upgrade.

De menu's reageren sneller, en ik merk zeker geen verminderde stabiliteit, integendeel.

• Reacties 481
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hier weinig problemen gevonden na een schone installatie.

Ik dacht dat ik van het RTL4 HD probleem af was bij deze release maar na 3 weken deed ook hier weer RTL4 HD het niet.

Ik heb een lokale kaart erin. CCcam 2.1.4 alle overige HD zenders werken goed. Opnieuw opstarten helpt ook niet. Een herstart van mijn softcam werkte wel.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

weet niet of het al eerder is gemeld/gevraagd: mytube player meldt "video not available". Tijdje terug was dit ook aan de orde.

Meer mensen hier 'last' van?

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Geplaatst:
Origineel bericht van: Patman
weet niet of het al eerder is gemeld/gevraagd: mytube player meldt "video not available". Tijdje terug was dit ook aan de orde.

Heb een verse install gedaan van mytube, en alle commerciele filmpjes (tot nu toe 6 geprobeerd) kan ik allemaal afspelen en keurig wegschrijven op de harddisk. Wellicht zit er ergens een verkeerde 'cookie' als het niet werkt.

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Gast zzzzzzz
Geplaatst:
Origineel bericht van: pietpiet50

Heb een verse install gedaan van mytube, en alle commerciele filmpjes (tot nu toe 6 geprobeerd) kan ik allemaal afspelen en keurig wegschrijven op de harddisk. Wellicht zit er ergens een verkeerde 'cookie' als het niet werkt.

Ik heb een paar weken geleden op PC onder Windows het zelfde probleem gehad, en dat was daar inderdaad op te lossen door cache te clearen.
Geplaatst:

Heb ik ook. Mytube gedeinstalleerd en weer geinstalleerd, nog steeds hetzelfde probleem. Wie weet waar de cache en andere gegevens staan voor Mytube (want na de herinstallatie was de oude historie er ook nog gewoon).

Ik gebruik OpenPLi en heb zaterdag nog een nieuwe flash gedaan, dus eigenlijk kan het dat niet zijn. Vreemd dat jij het niet hebt en ik wel al diverse weken. Iemand een idee?
Geplaatst:
Origineel bericht van: zzzzzzz
Ik heb nog eens een update gedaan en kan met plezeier zeggen dat het probleem met de cabletuner nu ook opgelost is.

De menu's reageren sneller, en ik merk zeker geen verminderde stabiliteit, integendeel.

Is het nou weillig om mijn openpli van ongeveer 2weken versie te upgraden, gelet op alle commentaar rondom update!!!!!!!!!

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Geplaatst:
Origineel bericht van: faxme
Origineel bericht van: zzzzzzz

Is het nou weillig om mijn openpli van ongeveer 2weken versie te upgraden, gelet op alle commentaar rondom update!!!!!!!!!

Dat is een goeie. Kunnen we weer updaten of is het advies om te wachten??

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Als je nog een image hebt van vóór 30 April moet je even opnieuw flashen (en kun je daarna weer gewoon online updaten).

Heb je geflasht na 30 april heb je de nieuwe kernel en kun je gewoon weer regelmatig (dagelijks) online updaten

Geplaatst:

is die image van 30/4 nog ergens te downloaden? op de site staat ie niet meer.

grt peter

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Geplaatst:
Origineel bericht van: maximus288
is die image van 30/4 nog ergens te downloaden? op de site staat ie niet meer.
grt peter

Gewoon de nieuwste pakken. Deze is inclusief alle updates.
( OpenPLi )

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:

daar heb ik niks aan want dan werkt mijn draadloos internet niet meer.

als iemand hem weet te staan online hoor ik het graag.

grt peter

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Geplaatst:
Origineel bericht van: maximus288
daar heb ik niks aan want dan werkt mijn draadloos internet niet meer.
als iemand hem weet te staan online hoor ik het graag.
grt peter

Zijn er meer gebruikers bij wie draadloos niet meer werkt na de update?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen