Bazel Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Is er al wat meer bekend over het WIFI probleem. Bij kennissen heb ik een DM800 staan met een USB WIFI Dongle en wil hen ook graag updaten naar de nieuwe versie, deze draait bij mij echt super! DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
Obi Wan Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Ik heb geen ervaringen met WiFi maar ik wilde wel mijn ervaringen met de nieuwe image kwijt: Deze is veel responsiever op mijn DM800 dan eerst. Alles werkt eigenlijk naar behoren. Het enige wat ik zou kunnen aangeven is dat de teletext een boost kan gebruiken. Dit omdat het op Gemini wel veel sneller werkt. Het kan dus wel maar omdat die gasten niets vrijgeven, is het dus ook niet gemakkelijk over te nemen denk ik. Wat wel zo is bij Gemini, je hebt het probleem dat je rechts een klein randje van het beeld hebt: misschien is dit opzetelijk gedaan? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
hemertje Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 wat ik zo op de fora lees is dat oa gemini en andere teams oudere versies van bepaalde plugins gebruiken welke het blijkbaar sneller of beter doen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
maximus288 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 of het allemaal beter is met gemini weet ik niet maar alles wat voor mij belangrijk is werkt er wel mee. helaas verhelpt de versie 14-5-2010 de problemen ook niet integendeel in plaats van een startup loop na een netwerk herstart blijf hij nu gewoon halverwegen hangen waneer ik de ongeconfigureerde dongel erin steek en opnieuw opstart. ik heb reeds een crashlog verstuurd en ik hoop dat men er wat aan heeft, ikzelf neem een gemini2 pauze en kijk over poosje wel weer naar openpli want het is opzich een fijne mooie image. grt peter VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird
Pedro4 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Ik heb met de nieuwe Openpli (van 1 mei) problemen met het afspelen van MKV films. Het geluid klopt niet met de monden. Ik ben al bezig geweest met de ac3 en pcm vertraging maar helaas geen oplossing. Heeft iemand anders ook dit probleem of heeft er iemand een oplossing of is dit een probleem in de nieuwe Openpli? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Pedro4 Ik heb met de nieuwe Openpli (van 1 mei) problemen met het afspelen van MKV films. Het geluid klopt niet met de monden. Ik ben al bezig geweest met de ac3 en pcm vertraging maar helaas geen oplossing. Heeft iemand anders ook dit probleem of heeft er iemand een oplossing of is dit een probleem in de nieuwe Openpli? Kijk hier eens, misschien helpt 't je op weg...
Pedro4 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: Pedro4 Ik heb met de nieuwe Openpli (van 1 mei) problemen met het afspelen van MKV films. Het geluid klopt niet met de monden. Ik ben al bezig geweest met de ac3 en pcm vertraging maar helaas geen oplossing. Heeft iemand anders ook dit probleem of heeft er iemand een oplossing of is dit een probleem in de nieuwe Openpli? Kijk hier eens, misschien helpt 't je op weg... Ik heb een ander probleem. In dat topic wordt gesproken over geen geluid. Ik heb wel geluid maar de monden kloppen niet. DIT WAS MET DE OUDE OPENPLI (VOOR 1MEI) WEL GOED. Met de oudere versie liep het wel synchroom. Ik hoop dat Milo enz hier even naar willen kijken. Of ben ik de enige die daar last van heeft? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
hemertje Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 graag problemen melden op onze bugfix pagina zodat we ze niet vergeten vergezeld van een duidelijke omschrijving, screenshot en/of crashlog http://openpli.pli-images.org/query?col=...;order=priority voor het aanmaken dien jeje ff aan te melden DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Pedro4 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: hemertje graag problemen melden op onze bugfix pagina zodat we ze niet vergeten vergezeld van een duidelijke omschrijving, screenshot en/of crashloghttp://openpli.pli-images.org/query?col=...;order=priority voor het aanmaken dien jeje ff aan te melden Ik ben daar al aangemeld en ik heb een ticket aan gemaakt. Ik hoop dat het te begrijpen is want ik heb het in het Engels gedaan. Ik hoop dat er iemand reageert in dit forum omdat ik niet weet of het alleen bij mij een probleem is of dat het echt aan de nieuwe versie ligt. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Catastrofus Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Als je dat wilt geef dan hier even de volledige url van het probleem dat je hebt aangemeld. Gert. Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: hemertje graag problemen melden op onze bugfix pagina zodat we ze niet vergeten vergezeld van een duidelijke omschrijving, screenshot en/of crashlog http://openpli.pli-images.org/query?col=...;order=priority voor het aanmaken dien jeje ff aan te melden Ik ben daar al aangemeld en ik heb een ticket aan gemaakt. Ik hoop dat het te begrijpen is want ik heb het in het Engels gedaan. Ik hoop dat er iemand reageert in dit forum omdat ik niet weet of het alleen bij mij een probleem is of dat het echt aan de nieuwe versie ligt. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Pedro4 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Catastrofus Als je dat wilt geef dan hier even de volledige url van het probleem dat je hebt aangemeld. Gert. Origineel bericht van: Pedro4 Origineel bericht van: hemertje graag problemen melden op onze bugfix pagina zodat we ze niet vergeten vergezeld van een duidelijke omschrijving, screenshot en/of crashloghttp://openpli.pli-images.org/query?col=...;order=priority voor het aanmaken dien jeje ff aan te melden Ik ben daar al aangemeld en ik heb een ticket aan gemaakt. Ik hoop dat het te begrijpen is want ik heb het in het Engels gedaan. Ik hoop dat er iemand reageert in dit forum omdat ik niet weet of het alleen bij mij een probleem is of dat het echt aan de nieuwe versie ligt. http://openpli.pli-images.org/ticket/147 DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Neptunus Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Nog een klein maar wel irritant probleempje: als ik een lopende timer wil verwijderen blijft het bericht van het verwijderen van de timer minuten lang in beeld. Uiteindelijk verdwijnt het bericht wel. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Henksat Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Nog een klein maar wel irritant probleempje: als ik een lopende timer wil verwijderen blijft het bericht van het verwijderen van de timer minuten lang in beeld. Uiteindelijk verdwijnt het bericht wel. En als je op OK drukt? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
operator Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Kan iemand mij adviseren om wel of niet over te stappen naar de open pli , ik heb namelijk nog steeds een versie van juli 2009 op mijn db 8000 lopen .deze loopt nog steeds als een zonnetje . bvd operator
Neptunus Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Neptunus Nog een klein maar wel irritant probleempje: als ik een lopende timer wil verwijderen blijft het bericht van het verwijderen van de timer minuten lang in beeld. Uiteindelijk verdwijnt het bericht wel. En als je op OK drukt? Hoe bedoel je? Het gaar om het volgende: ik neem een programma op en ik zie dat het al is afgelopen maar de timer loopt nog door. Om dan de opname te stoppen moet je de timer verwijderen. Dus ik ga naar de timer list, selecteer de lopende timer en kies verwijderen. Dan krijg je een bevestigings bericht, kies ja en druk op OK. En dan blijft dat bericht dus minutenlang hangen. Ben ik de enige? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen