Neptunus Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: operator Kan iemand mij adviseren om wel of niet over te stappen naar de open pli , ik heb namelijk nog steeds een versie van juli 2009 op mijn db 8000 lopen .deze loopt nog steeds als een zonnetje . bvd operator Gewoon doen, de nieuwe zal ook als een zonnetje lopen en zelfs beter want het is de meest actuele versie die je maar kunt krijgen. Sneller ook en zeer eenvoudig te updaten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
the boss Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Sinds vandaag staat er ook weer MAY in plaats van MEI in de zapbalk. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Henksat Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: the boss Sinds vandaag staat er ook weer MAY in plaats van MEI in de zapbalk. DMM heeft er weer een zooitje van gemaakt met de vertalingen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Hoeba Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: operator Kan iemand mij adviseren om wel of niet over te stappen naar de open pli , ik heb namelijk nog steeds een versie van juli 2009 op mijn db 8000 lopen .deze loopt nog steeds als een zonnetje . bvd operator Gewoon doen, de nieuwe zal ook als een zonnetje lopen en zelfs beter want het is de meest actuele versie die je maar kunt krijgen. Sneller ook en zeer eenvoudig te updaten. Ik zou het niet doen als je helemaal tevreden bent, voor zover dat kan, met de updates kan het wel eens een keertje niet helemaal lekker lopen, totdat dat weer is aangepast zit je er wel mee. Zie ook hensat zijn opmerking Citaat: DMM heeft er weer een zooitje van gemaakt met de vertalingen. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Gerard 76 Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Neptunus Nog een klein maar wel irritant probleempje: als ik een lopende timer wil verwijderen blijft het bericht van het verwijderen van de timer minuten lang in beeld. Uiteindelijk verdwijnt het bericht wel. En als je op OK drukt? Hoe bedoel je? Het gaar om het volgende: ik neem een programma op en ik zie dat het al is afgelopen maar de timer loopt nog door. Om dan de opname te stoppen moet je de timer verwijderen. Dus ik ga naar de timer list, selecteer de lopende timer en kies verwijderen. Dan krijg je een bevestigings bericht, kies ja en druk op OK. En dan blijft dat bericht dus minutenlang hangen. Ben ik de enige? Ik doe datgene ook wel es maar heb daar geen last van.
bramj Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Neptunus Nog een klein maar wel irritant probleempje: als ik een lopende timer wil verwijderen blijft het bericht van het verwijderen van de timer minuten lang in beeld. Uiteindelijk verdwijnt het bericht wel. En als je op OK drukt? Hoe bedoel je? Het gaar om het volgende: ik neem een programma op en ik zie dat het al is afgelopen maar de timer loopt nog door. Om dan de opname te stoppen moet je de timer verwijderen. Dus ik ga naar de timer list, selecteer de lopende timer en kies verwijderen. Dan krijg je een bevestigings bericht, kies ja en druk op OK. En dan blijft dat bericht dus minutenlang hangen. Ben ik de enige? Was gisteren inderdaad het geval, maar na update vanochtend opgelost Bram
Neptunus Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Na een update vandaag kan ik ineens mijn netwerk niet meer benaderen! Steeds een groen scherm. Ik zet de backup nfi van een paar dagen terug en laat het voorlopig maar staan. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast MiLo Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Stuur de crashlog, post hem hier of op het PLi forum, dat verhoogt de kansen aanzienlijk dat er iets aan gedaan wordt. Ennuh, misschien wordt het tijd voor een nieuw draadje...
Kopernikus Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Na een update vandaag kan ik ineens mijn netwerk niet meer benaderen! Steeds een groen scherm. Ik zet de backup nfi van een paar dagen terug en laat het voorlopig maar staan. Hi, Hier net hetzelfde probleem, in bijlage crashlog. Ook werkt mytube niet meer sinds de update van vandaag. Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Gast MiLo Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Kopernikus Ook werkt mytube niet meer sinds de update van vandaag. Ook die komt morgen weer in orde.
Harley Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Krijgen we nog 's een led (8000) gerelateerde plug-in in de downloads. Hoef ik hem niet steeds op te zoeken. VU+ Duo2 - PrismCube
Patman Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Harley Krijgen we nog 's een led (8000) gerelateerde plug-in in de downloads. Hoef ik hem niet steeds op te zoeken. Wat is dat? DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Kopernikus Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Kopernikus Ook werkt mytube niet meer sinds de update van vandaag. Ook die komt morgen weer in orde. Hi, Net online update gedaan, maar de box crasht bij het opstarten en blijft rebooten "enigma 2 signal". Gisteren had ik dit ook en heb toen de box opnieuw geflashed. Ik heb de crashlog bijgevoegd. Thx, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Neptunus Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Bij mij werkt de versie van een paar dagen geleden goed, ik ga voorlopig even niet updaten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Catastrofus Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Bij een opname (vanavond) van Discovery HD (ziggo, storm chasers) krijg ik nog steeds om de +/- 15 seconden een hele kleine freeze in beeld. Even wat blokjes en dan gaat ie door. Morgen maar eens updaten en kijken waar we dan staan. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen