Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Geflasht, constante enigma2 loop, box vast. Harde reset niks meer, lekkere update VU+ Duo2 - PrismCube
ferrarisat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 geflasht en moet eerlijk zijn maar vind hem niet sneller geworden maar ja dat was al vermeld in de mededeling van milo had er toch iets meer van verwacht maar toch bedankt aan de makers en het vele werk van hun mijn respect DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Littlesat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Harley, Constante loop?? Plaats een een crashlog hier!! Ik vermoed dat je een skin gebruikt die er niet standaard al in zit. Daarom misschien voor het flashen even terug naar de Magic skin. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Harley Geflasht, constante enigma2 loop, box vast. Harde reset niks meer, lekkere update Weer geflasht, herstart enigma zo'n 8 keer, display zwart, box vast. Weer terug geflasht naar 30-4 idem VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Littlesat Harley, Constante loop?? Plaats een een crashlog hier!! Ik vermoed dat je een skin gebruikt die er niet standaard al in zit. Huh? geflasht he, wat maak een skin nou uit. crasht niet, zoals al beschreven. VU+ Duo2 - PrismCube
aardbeì Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Ik heb een probleem van een heel andere orde , krijg de firmware niet gedownload van de site , server overbelast? Verder ben ik heel benieuwd naar deze update mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Happy2000 Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Al opnieuw de image gedownload? Misschien is het bestand beschadigd. VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Gast MiLo Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Probeer eens in te loggen met telnet, dan "init 4" om de loop te onderbreken, en dan "enigma2" om enigma op de voorgrond te starten. Dan krijg je meestal wel een aanwijzing wat er mis is.
Nowtv Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Box 8000 opnieuw gefasht. Na alleen CCcam er in gezet te hebben direct beeld. Heb nog geen problemen gehad met deze versie. Die snelheidswinst heb ik nog niet erg op kunnen merken met zappen. Het lijkt wel of de menu,s wat sneller reageren. Maar kan dit nog niet echt onderbouwen. Maar we gaan het testen. Pli Team bedankt !!
ferrarisat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: ferrarisat geflasht en moet eerlijk zijn maar vind hem niet sneller geworden maar ja dat was al vermeld in de mededeling van milo had er toch iets meer van verwacht maar toch bedankt aan de makers en het vele werk van hun mijn respect vind dat dreambox webcontrol wel sneller is geworden DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Littlesat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Als je nu eens terwijl je box in de loop zit een crashlog van je hdd haalt, zipt en hier post. Dan is te onderzoeken waarom enigma2 bij jou steeds herstart en je dus in een loop zit. Zo weten we niets. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: MiLo Probeer eens in te loggen met telnet, dan "init 4" om de loop te onderbreken, en dan "enigma2" om enigma op de voorgrond te starten. Dan krijg je meestal wel een aanwijzing wat er mis is. Zit in je box VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Littlesat Als je nu eens terwijl je box in de loop zit een crashlog van je hdd haalt, zipt en hier post. Dan is te onderzoeken waarom enigma2 bij jou steeds herstart en je dus in een loop zit. Zo weten we niets. Sinds wanneer heb je dan een crashlog VU+ Duo2 - PrismCube
Henksat Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Harley Geflasht, constante enigma2 loop, box vast. Harde reset niks meer, lekkere update Zijn ook altijd dezelfde die zich negatief uitlaten... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 1 mei 2010 Geplaatst: 1 mei 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: Harley Geflasht, constante enigma2 loop, box vast. Harde reset niks meer, lekkere update Zijn ook altijd dezelfde die zich negatief uitlaten... Negatief? Flash gaat niet goed, tenminste hier niet. VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen